ferie i 2012...

Lille_i_M@gen

Glad i forumet
da er d bestemt at vi skal reiser til Thailand i 2012.
d jeg lurer på er, hvor mye lommepenger trenger vi å ta med oss på reisen i 4 uker?
nå er d sånn at jeg har familie. vi er 2 voksne og ungne våre blir 1 og 2 år i den tia.
dette blir vårt første familieferie, så jeg har null peiling på hva som trengs å ta med etc. men blir å spørrer rundt om..så gleder oss masse[:D]

Hvor i Thailand skal dere da?

Hvis det er de berømte turiststedene ville jeg ha regnet ca 1000 kr dagen. Da bør dere ha god råd.
Til ungene ville jeg ha tatt med grøt, hvis ikke de spiser havregrøt da. For det får du kjøpt overralt. Kanskje noen middagsglass, men egentlig så er det ikke nødvendig å ha med noe. Tesco og Big c har det meste. Men barnematen er veldig søt.
Bleiene du får kjøpt er faktisk gode, men det kan være lurt å ha med noen til de første dagene

ORIGINAL: Greven av gral

Hvor i Thailand skal dere da?

Hvis det er de berømte turiststedene ville jeg ha regnet ca 1000 kr dagen. Da bør dere ha god råd.
Til ungene ville jeg ha tatt med grøt, hvis ikke de spiser havregrøt da. For det får du kjøpt overralt. Kanskje noen middagsglass, men egentlig så er det ikke nødvendig å ha med noe. Tesco og Big c har det meste. Men barnematen er veldig søt.
Bleiene du får kjøpt er faktisk gode, men det kan være lurt å ha med noen til de første dagene

trur d blir i hua hin eller noe...så ja, trurist steder...
1000 kr er bra mye om valuta er på 5 baht. da blir d jo 5000 baht...men d er sikkert så mye jeg trenger å beregner. har ingen anelser hvor mye en familie bruker, såe...[8|][8|]
og når d gjelder mat og pleier, så vet jeg er ikke noe problemer der nede. d er så billig atte. men vuder å ta ed noen bleier og mat ned til ungen i tilfeller dem ikk eliker d som er der nede...

Back
Topp