Ferie iår ?

Ja vært der bare i 1 dag før, så blir nesten første gang for meg ♡ mannen min snakker flytende fransk og har vært der mye, så han får være guide hihi :p

Vært der to ganger <3
Og gleder meg allerede til nestegang!
Så kjekt da! :D

Vi var på oppdagelsesferd jeg og en venninne første gang og oppdaget så mye!

8 dager kjøretur i Tyskland inkl Berlin m to små. Deretter opp til Danmark for en uke i feriehus

Planen var egentlig å reise til Frankrike i et par uker, men siden vi nå venter tvillinger blir det nok ikke de helt store flyturene på meg fremover. Vi har bestemt oss for å bare ta det som det kommer, hvis formen min er grei kan det hende vi tar oss en uke i varmere strøk. Ellers tenker vi bare å være på hytta og reise til Harstad å besøke familie :)

Det blir en uke i Sverige antageligvis, egentlig skal vi seile dit med svoger og hans barn, men ser an formen min litt akkurat der :P
Ellers blir det "hjem" til Kristiansand og en haug i Dyreparken & badelandet tenker jeg. Det er det barna forbinder med sommer :) Har nok lyst å være endel hjemme også, trenger å fikse opp litt i huset før vi blir flere.. :)

Vi skal til bø sommerland og sikkert hunderfossen. Og så blir det vel en ukes tid hjemme hos pappa på Vega. :)

Vi skal egentlig bare være hjemme i år, og gleder meg veldig til det! Vi må vel besøke litt familie i både nord og sør også, men gleder meg mest til å gjøre ingenting. Nå har vi endelig fått nye og skikkelige verandamøbler, så blir vel der jeg tilbringer tiden :P Vi har planer om å gifte oss da, så vi har snakket om å dra på en liten bryllupsreise, men det blir nok bare i Norge isåfall. Vi reiser alltid bare til utlandet så fant ut vi ville se litt av Norge også, så vi tenkte å kjøre litt rundt på Vestlandet og bo på fine hoteller :)

Vi bygger hus, så her blir det nok lite reising. Men tenker at telt tur i den nye hagen og tur på hytta, i tillegg til at vi bor rett ved både Hunderfossen og Lilleputthammer (har sesongkort) må være bra. Bare frøkna får badet og lekt med venner, så er hun fornøyd;)

Har leid hus 10 dg i Spania med et vennepar og deres to gutter I tillegg blir d noen dager i Skien hos svigerfar...

Back
Topp