Ferie iår ?

Vi skal til Spania no i juni :-) veldig spent på korleis det blir. Richard dager der eg nesten ikkje kan gå;-) foten svikter under meg. Men håper det blir ok :-)

Her blir det familieferie i Danmark en uke.. Hadde og planer om testing av familietelt... Akkurat det får vi se på ;)

Vi skal til Spania i august :D

Vi skal en uke til Danmark, og to uker til Malorca :)

Bare en tur å to til hytta :)
Skal bygge terrasse å male hus så får se hva vi får gjort før ferien :)

Vi skal til skien, med dagstur til Kaptein Sabeltann, og ei uke i Danmark ned en familie til :) Ellers bare kose oss i hagen hjemme:)

Vi skal en tur til legoland i slutten av juni og ellers på hytteturen og besøke familie i Norge ☺️ til kommende storebrors store glede skal vi på kaptein sabeltann show i dyreparken også ☺️

Telemark, hunderfossen, trondheimsturer, og eventuelt noen turer på hytten!

Blir stort sett ferie hjemme på oss (med liten tur til familien hans i romsdalen) - feriebudsjettet er plutselig blitt 'kjøpe ting til den lille'budsjett ^-^

Har allerede vært en langweekend i Køben.
Så blir det en tur til Mikkelparken og Stockholm.
Har også hytte som blir brukt både sommer og vinter.

Vi får huset vårt den 15 juni, så blir nok oppussing og flytting på oss i sommer ;)
Tenker vi tar noen småturer her og der når jeg litt fri, og kanskje en tur til østlandet litt seint i august :)

Til Vesterålen:)

Tror det blir lite siden mannen nok ikke får tatt så mye ferie i sommer. Men har lyst på en danmarkstur og en sørlandstur, lenge siden begge deler:) vet ikke om jeg takler sydenvarmen som gravid, selvom jeg elsker det til vanlig:D

Back
Topp