Nei, egentlig ikke
jeg får nok egentid alene hjemme da jeg jobber kvelder
Nå har jeg permisjon, så jeg får nok egentid nå også 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På den måten lager du en hverdag du ikke trenger ferie fraMine "ferier" er så enkle som en tur på butikken alene, en lang dusj i ro og fred og et venninnebesøk uten barn i ny og ne. Mer har jeg ikke særlig behov for, og dette er jo deler av livet/hverdagen.
Klart jeg kan bli sliten og lei av og til, og ønske meg en hotellhelg helt mutters alene, men det går veldig fort over ;-)
Jeg er på tromme øvelse en gang i uka. Trener aktivt, enten Dag eller kveld. Mye hos venninner og slikt når snuppa har lagt segMå jeg bli flinkere til![]()
Mannen min derimot sitter her og sier et tydelig "ja!". Har tur hver kveld, men kunne sikkert trengt noe merJeg er på tromme øvelse en gang i uka. Trener aktivt, enten Dag eller kveld. Mye hos venninner og slikt når snuppa har lagt seg
Takk for fint svar og god tilbakemeldingJa da blir det noe helt annet. Inget poeng i at du må forsvare deg, men det første svaret ditt ble liksom helt motsatt av det som stod i hovedinnlegget. Og det var ikke for å diskutere deg, derfor valgte jeg bevisst å skrive "man" istedenfor "du" for å skrive mer generelt situasjoner der man lager seg mer enn man klarer. Men når du skriver nå så blir det jo helt motsatt, du har skapt deg en hverdag du brenner for og elsker
Btw så er det helt normalt å være prøvere i ett år så du er en helt normal kvinne![]()
Ettersom du ikke har egne barn, så et det ingen problem å ta noen dager med time out. Hadde det vært meg,og jeg ikke hadde hatt råd til så mye, så hadde jeg besøkt venner/familie og overnattet der i noen dager. Sagt til samboer at jeg er sliten av å stå for alt, når han har like mye ansvar. Også er det jo barnet hans, så det hadde jeg ikke tatt ansvar for.
Hvor i landet bor du ?Har tur hver kveld, men kunne sikkert trengt noe mer![]()
Bergen områdetHvor i landet bor du ?
ÅjaBergen området
Hehe tanken var godÅjaellers kunne vi gått turer sammen
men blir litt langt
![]()