Ferie :-D

Artig da! Mulig vi sees der nede engang da ;) kjekt med leil i syden, og da vet man hva man kommer til! Vanskelig og velge, men må vel først høre med farmoren ;) hihi
Sjekk flyprisene også, varierer sånn hva man får billettene for. Ihvertfall her nordpå. Er det i selve Malaga hun har leilighet? Jeg føler ihvertfall at det er et supertrygt reisemål med baby i magen :-)

Vi er ferdig med ferien nå, begynner på jobb på mandag. Ferien har gått til oppussing :P Yay

-Fra appen-

Vi er ferdig med ferien nå, begynner på jobb på mandag. Ferien har gått til oppussing :p Yay

-Fra appen-

Vi pusset opp i hele fjor.. Flyttet opp i huset 27des.. Da jeg kom hjem fra jobb, for og feire "julaften" 28:D
Meeen vi mangler enda og gjøre ferdig yttergangen og sideinngangen... Har prioritert terrassen nå(som forøvrig ikke er ferdig heller) og nåååå skal vi ha litt ferie sammen bare meg og han! Begge jobber skift, så vi får ikke altfor mye tid sammen bare oss to:-/ også er dét jo slik som hos alle andre, det skjer så himla mye hele tiden også har en har lyst til og få med seg alt :p

Sjekk flyprisene også, varierer sånn hva man får billettene for. Ihvertfall her nordpå. Er det i selve Malaga hun har leilighet? Jeg føler ihvertfall at det er et supertrygt reisemål med baby i magen :)

Ja det tror jeg? Holdt seg der i sikkert 15 år. De leide hvertfall "midt i smørøyet" når farfar var i live.. Og de har flyttet litt rundtom, på "samme plassen" Men jeg skal høre med hun, pensjonistgjengen koser seg der på vinteren!
Har sett billettene varierer godt :confused: Men er en ute i god tid får en gode tilbud, og det er relativt greit fra Bergen Flesland :)

Vi har veldig lyst til å ta oss en kjøretur sørover, men formen min er elendig, så det spørs om det blir tur.

Håper formen din kommer seg og at dere får tatt dere en tur og slappet litt av;) er ikke noe stas og sitte i bil i timesvis om du er veldig dårlig:( Ellers får dere ta en hotellweekend nærme der du bor med spa, deilig mat og kos:)

Vi har veldig lyst til å ta oss en kjøretur sørover, men formen min er elendig, så det spørs om det blir tur.

Håper formen din kommer seg og at dere får tatt dere en tur og slappet litt av;) er ikke noe stas og sitte i bil i timesvis om du er veldig dårlig:( Ellers får dere ta en hotellweekend nærme der du bor med spa, deilig mat og kos:)

Her skal vi til Danmark. Vi drar faktisk i dag. Når vi kommer hjem blir det noen dager i Kristiansand og deretter noen dager i Stavanger.

Vi pusset opp i hele fjor.. Flyttet opp i huset 27des.. Da jeg kom hjem fra jobb, for og feire "julaften" 28:D
Meeen vi mangler enda og gjøre ferdig yttergangen og sideinngangen... Har prioritert terrassen nå(som forøvrig ikke er ferdig heller) og nåååå skal vi ha litt ferie sammen bare meg og han! Begge jobber skift, så vi får ikke altfor mye tid sammen bare oss to:-/ også er dét jo slik som hos alle andre, det skjer så himla mye hele tiden også har en har lyst til og få med seg alt :p
Ja, vi har tatt vaskerommet og barnerom bare, men det tar sånn tid og er så dyrt med våtrom! Nå er det bare lister igjen på barnerommet, og vaskerommet mangler bare kran på vasken, så er vi ferdige :D Gleder meg til å fylle det opp! :D

Vi var jo en tur til Frankrike før den lange ferien, så vi har vært på tur, men vi hadde rett og slett ikke råd til den ferien vi så for oss. Kan hende vi tar en sydentur i permisjonstida, som en liten familie <3

-Fra appen-

Her skal vi til Danmark. Vi drar faktisk i dag. Når vi kommer hjem blir det noen dager i Kristiansand og deretter noen dager i Stavanger.
God tur! :D

-Fra appen-

Me har hatt ein lanngweekend i Sandnes/Ålgård.
I slutten av månen ska me ned igjen, men då går turen vidare t Danmark, Tyskland og Sverige i campingbuss :p
Shopping i Tyskland(ska berre rett øve grenso), Legoland, badeland og Bilka i Danmark, Ullared + Grensehandel i Sverige :p
Blir ei intensiv veka :p
Ååå jeg og ville til tyskland (for og kjøpe vogn) men fikk ikke mannen med på det!

vi skal til Polen i ni dager, det blir spennende å oppleve noe ant en syden

Vi er ferdige med ferien. Måtte ta tidlig ferie for å kunne planlegge noe sammen. Har vært i USA. New York og Florida. Faaantastiske dager :) Og SOM vi har shoppa! :D

Jeg er 80% sykemeldt fra jobben da, så jeg har nettopp fått meg to dager på hytta til mamma og stefar og om to uker skal jeg 5 dager til pappa i Nord-Norge.

Sent from my iPad using BV Forum

vi skal til Polen i ni dager, det blir spennende å oppleve noe ant en syden

Polen er flott! Mannen og jeg var 7 dager i Krakow den første sommeren vi var sammen, og høsten for to år siden var vi fem dager i Warszawa. Drar gjerne tilbake til Polen. Krakow på nytt eller et annet sted vi ikke har vært :) Hvor skal dere?

Sent from my iPad using BV Forum

Vi har hatt en uke på Mallorca, kom hjem for ca en uke siden :) Det var deilig med litt sol og varme! I går kom vi opp på hytta vår på fjellet. Godt med noen avslappende og late dager her også. Jeg har nå to uker igjen av ferien min, mens mannen min har en i denne omgang, men han har noen uker senere også.

Senere i sommer skal vi forresten en helg til Abra havn, har bestilt pakke med billetter til dyreparken og Sabeltann show. Gleder oss :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi bygger hus og gjør alt selv, og prøver å komme oss inn til oktober, så tviler på det blir ferie her :-( skal jobbe hele sommeren i tillegg, så blir eventuelt langhelg til Sverige eller lignende i slutten av august om vi rekker det :) har sååå lyst til syden!!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Mannen er litt skeptisk til ferie han, når jeg er i 3.trim... Men tror jeg har overtalt han til 4 dager i Oslo, kjører selv og er fleksible og tar med bikkja :) Er ca 50 mil hver vei, men vi liker bil da. Han er nesten på gli :) Bor hos broren hans og deres 7 mnd gamle prinsesse :) Neste år skal vi til Tyrkia med babyen så det blir spennende. Bor i eget hus og med masse familie, da.

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app

Back
Topp