Ferie alene eller med andre

Kengu

Forumet er livet
VIP
Hva gjør dere, drar dere alene med bare kjernefamilien eller reiser dere med venner?

Vi bruker å dra åleine, besøker ofte familie på vegen då :)
Og nokon gongar har eg møtt systra mi eller vennar på vegen.

Flytter denne ut på generelt, kanskje endå fleire svar å få der :)

Drar som oftest alene, men får også gjerne besøk av venner og annen familie en liten stund. Ønsker tid sammen bare kjernefamilien alene, men hyggelig med litt selskap fra andre i en periode. :)

Vi pleier å gjøre begge deler. I år blir det 10 dager sammen med besteforeldre, onkel, tante og søskenbarn. Og en tur alene som kjernefamilie.

Alene. Vi er kaotiske nok "bare" oss. :knegg:

Alene, bare oss i familien.

Vi ferierer sammen bare oss, men har fått ønske fra ett av de store barna om å feriere med bestevenninna :confused: vi kan jo bare bli venner med foreldrene hennes visstnok, så kan vi reise sammen :hilarious: så enkelt er det i barnas verden :rolleyes:

Varierer veldig. Som oftest alene på lengre turer. Så tar vi noen små turer med familie eller venner :)

Begge deler, gjerne en tur alene, pleier ha med min lillesøster, og en tur med venner eller familie:)

Aller helst alene, vi har veldig lite tid sammen som familie i hverdagen, så ferie er for meg familietid.

Mest bare vi :) Men en del av ferien tilbringes hos svigerfamilien, siden de bor langt unna.
Vi liker å være sammen med venner, men helst i bare noen timer av gangen ;)

Bare oss :) har ikke reist på ferie med babyen enda. Spennende å se hvordan det blir.

Vi er bare to, men på sydenferier har alltid reist bare oss. På hytten til svigers er vi alltid en tur ila sommerferien også, og der er det stort sett nok av folk:hilarious:
I år har vi leid hus i Spania, og skal reise med svigerinne, svoger og deres tre barn:happy:

Back
Topp