Ferie 2016

Vi skal en tur til lalandia i billund :)
Jeg har vært i lalandia i rødbyhavn ;-) meget koselig sted... Har veldig lyst å dra med meg familien min ned dit en gang... Muligens neste år... Om vi ikke havner lengre syd da... ;-) kjekke med rødbyhavn er fergen som går over til Tyskland for "harryhandling" ;-)

Hvis formen blir bedre blir det teltur å fiske :)

Jeg skal 3 uker aleine med gutta på hyttetur - mannen er på jobb. Så 2 uker til Danmark før jeg skal reise Norge rundt med jobb ei uke... Ferien ble planlagt i 2015.. Håper å være i fin form...

Vi snakka om krakow før jeg ble gravid, så gjenstår og se :) Håper det blir polentur og Auschwitz på meg :)
Vi snakket faktisk også om polen. Men på grunn av graviditeten drar vi ikke - siden våre kjenninger der er veldig "på" røyken og alkoholen- som gjør turen for oss litt vanskeligere når man skal holde den lille hemligheten litt til :)

Her blir det 1 uke på hytta i Arendal, 1 uke på bilferie i Lofoten og 1 uke hjemme :) Glad vi skal ha Norgesferie i år.

Heisann
Noen som vet hvordan det er med badeland og ta sklier å sånn
Er 8 uker. Å skal til badeland med jobb i morgen. Å jeg er veldig glad i skliene

Heisann
Noen som vet hvordan det er med badeland og ta sklier å sånn
Er 8 uker. Å skal til badeland med jobb i morgen. Å jeg er veldig glad i skliene
Jeg har ikke peiling. Men vi var i en fornøyelsespark på lørdag og jeg våget ikke å ta noen karuseller. Jeg er 7+0 idag og "kronisk svimmel"...

Bilferie Rogaland - Trøndelag - Rogaland :) Skal sove i telt på turen, og mannen har vært så snill og kjøpt luftmadrass så jeg skal sove ekstra godt :) ❤️

Vi skal 2 uker til syden. Men er ikke dårlig enda, så satser på jeg ikke blir det heller :)

Her blir det hytta på sørlandet hele sommeren! Full avslapning!! :) Skulle egentlig på ferie til Spania, type kjøre fra by til by med fokus på vingårdbesøk og spekeskinkesmaking, så den reisen avlyste vi når vi fikk positiv test!!:D veldig glad for det nå....KVALM :hungover:!!!

Her har vi to uker. Ikke planlagt noe. Planen var å reise i slutten av oktober i stedet men tror det blir seint å fly..

Vi skal være på hytta i vakre Valdres, også tar vi en helgetur til legoland :D Blir nok litt småturer til sommarland og dyreparken også.

Back
Topp