Ferie 2016

Ønskebarnhjerte

Glad i forumet
Heia dere -
Hvordan gjør dere det med ferie i år?

Vi har heldivis planlagt hjemmeferie siden vi skal fikse litt på huset, det passer bra med mye kvalme og slapphet for min del :)

Vi var nettopp i Hellas. I juli skal vi til Lalandia en uke. Krysser fingrene for at ikke jeg er kvalmen da... Ble bestilt før vi fikk positiv test. Hadde nok ikke reist dit da med tanke på kvalme.

Mannen skal hjemover til nord, og Jeg blir hjemme. Skal på noen småturer med datteren min :-) håper bare formen holder seg :-) starter med vg lista neste fredag, barnas båt den 28. Også får vi se om det blir en tur til sommarland i Bø:-)

Vi skal på ferie ja, men i vår egen hjem-kommune. Vi har akkurat kjøpt nytt telt. Så skal feriere i skogen i år. :)
Fiske, lyse sommernetter, glade barn, venner og familie. :)

skal bort til fredrikstad (blir vel og merke boende på utne camping uten for sarpsborg, men majoriteten av tiden tilbringes i fredrikstad med venner), og på hytten... ;-)

Det skal vi også ;) Gøy med ferie hjemme, gå turer og lage mat på stormkjøkken :D
Så gøy at vi er flere som lager slike ferier. :)
Ungene her bryr seg ikke om hvor eller hva vi gjør, bare vi gjør koselige ting sammen. :) Så telt-tur må jo være det beste! :)

Så gøy at vi er flere som lager slike ferier. :)
Ungene her bryr seg ikke om hvor eller hva vi gjør, bare vi gjør koselige ting sammen. :) Så telt-tur må jo være det beste! :)
Helt sant! Var tre uker i Florida i februar, var i et bryllup og det var veldig fint. Men vi kunne like så godt vært en plass nærmere, det bryr seg jo kun om at vi er sammen og har det gøy ;)

Vi skal kjøre fra Trøndelag til Danmark, Legoland. Enten er jeg kvalm hele veien, ellers sover jeg hele veien :p
Gruer meg litt. Er så sykt sliten og vi skal være i 3 parker på 5 dager :p

Det blir for det meste hjemmeferie her. Vi flytter inn i nytt hus, og det tar nok litt tid å komme i stand der. Håper å få tid til en tur til dyreparken i Kristiansand da :)

Vi snakket om i dag at vi ønsker oss en tur til varmere strøk (vil til Thailand, men fant ut vi reiser i permisjonstiden) hvis legen sier det er OK :) (gubben er veldig skeptisk for å unødvendig utsette frøet for ting som ikke er bra) så vi hopper på en restplass om 2 uker tenker jeg :D

Back
Topp