Ferie 2014

Jeg har superlyst å dra til Usa, type florida el miami:) men vi har en fireåring i tillegg til baby, så det blir nok ganske aktivt...;)
Har også lyst på en tur i dyreparken og sabeltannshow:)
Og så må vi til sverige og treffe mannens familie:)
Noen som har vært på cruise med baby? Tenkte det kunne vært et greit alternativ for eldstemann + evt foreldre/svigerforeldre:)

Har lyst til å dra til Bulgaria jeg. Men må overtale gubben. :p

Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014
Taster på appen :-)

Nessebar er utrolig fint, og jeg tror det også er ganske barnevennlig i forhold til feks Sunny Beach og Golden Sands (har vært alle tre stedene). Han lar seg nok overtale ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Tenker det blir norge og Sverige i sommer, og en tur til Tyrkia på høsten for å vise frem babyen til faren sin familie :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vi er så spontane av oss, at vi dro på "hoppepåtur" i mai/juni og august i år! Litt vanskeliger med 2 små, har ei på 15mnd fra før, som blir 2 til sommeren. Men planen er at vi ihvertfall tar turen til dyreparken i kristiansand, så får vi se om vi "hopperpå" til et varmere sted også ;)

Pga baby i år var vi kun på norgesferie, men spørs om vi ikke må ta oss en utenlandstur til neste år :)

Nessebar er utrolig fint, og jeg tror det også er ganske barnevennlig i forhold til feks Sunny Beach og Golden Sands (har vært alle tre stedene). Han lar seg nok overtale ;)

Blir nok Albena hvis vi drar. Vært der to ganger før jeg :-)

Taster på appen :-)

• Liker
Reactions: cs7
Blir nok Albena hvis vi drar. Vært der to ganger før jeg :)

Taster på appen :)

vi var i albena i sommer med Markus, det var veldig greit å reise der med barn. Det er jo en familievennlig by. hvis dere skal reise dit, ville jeg ha bestilt billetter nå for du sparer 3000kr på å bestille nå.

På oss 4 blir det en stockholm tur til famile og en tur til kristiansand for å se på dyra i dyreparken. Så får vi se om jeg og kjæresten tar oss en uke/langhelg alene en varmere plass på høsten. Greit med litt kvalitetstid med kjæresten etter nr 2 har kommet og :)

Vi planlegger 4 uker ferie, vil ikke legge så store planer men heller ta det som det kommer ut fra været, hva som frister der og da etc. Vil ikke ha noe stress. :) Kommer til å holde oss i Norge, litt hjemme, litt på hytten, besøke venner og familie, ser jeg for meg. Bare slappe av og nyte tid sammen, alle 3. :)

Vi reiser nok sørover til familien! Sånn er det når man bor langt unna all familie! Ellers håper jeg nå at vi også tar ei uke en anna plass bare oss 4 også, men hvor det har jeg ikke tenkt på enda :)

Der var vi mye da jeg var barn :) Firmaet mamma jobba i hadde hytter der oppe! Fin plass! Heldige dere som hat hytte; det er min drøm ;)
Ja, vi stortrives der :) det er så deilig å kunne dra på hytta. Jeg er et skikkelig hytte menneske. Er jo ikke store greiene, men jeg syns det er litt av sjarmen. :)

Hadde glemt ut at vi skulle i 4-5 bryllup neste sommer... :eek:

Jeg har superlyst å dra til Usa, type florida el miami:) men vi har en fireåring i tillegg til baby, så det blir nok ganske aktivt...;)
Har også lyst på en tur i dyreparken og sabeltannshow:)
Og så må vi til sverige og treffe mannens familie:)
Noen som har vært på cruise med baby? Tenkte det kunne vært et greit alternativ for eldstemann + evt foreldre/svigerforeldre:)

På de fleste cruiseskip (ihvertfall de store firmaene som rccl osv) så må baby være minst 6 månder for å få reise. Men vi var på cruise med vår 2 åring og det var helt topp. Ville absolutt anbefale deg å reise til høsten når baby er gammel nok ;)

Back
Topp