Ferie 2014

Oi, hjelpes meg...såpass ja...:eek: Mannen som styrer på med regningene når det kommer til huset, men mener det var i underkant 60000 :confused:Våres hus er fra 1933:) Er noe eget med vedfyring....men gode elektriske ovner kan da varme godt de og:)
Joda, vi skal nok klare å holde temperaturen oppe, men det kommer nok til å synes godt på strømregningen :P
Jeg har vokst opp med vedfyring, så det er noe eget ved det, som du sier. Ordentlig koselig er det! :)

Vi har bestemt oss for å reise litt i år, nyte året som nyetablert familie. Siden han jobber i nørdsjøen så kan vi reise når det passer oss siden jeg har permisjon i tillegg.

Så vi skal en uke til syden i februar/mars, ser ut til at det blir Madeira. Der har jeg aldri vært. Noen som har? :)
Det blir nok en del hytteturer til familiehytten også, og min mor har spandert en ukes ferie til Mallorca på oss til sommeren! :D
Vi vil også ha en uke alene til syden i sommer, og har halveis avtalt en ukestur til Danmark eller Kristiansand med ett vennepar. De har en datter på 2 1/2 år da som vil kose seg masse med legoland eller dyreparken :)

Mulig jeg er litt vel optimistisk på ferieplanleggingen.. Men om vi får en "enkel", frisk sønn så tror jeg dette blir ett fint ferie år :)
Høres herlig ut! Veldig greit når mannfolka jobber i Nordsjøen! Det gjør mannen i huset her også :) så rekner med at det blir litt reising på oss også, men hvor har vi ikke begynt å planlagt enda :) håper på en tur med bare meg og han jeg også :D

Joda, vi skal nok klare å holde temperaturen oppe, men det kommer nok til å synes godt på strømregningen :p
Jeg har vokst opp med vedfyring, så det er noe eget ved det, som du sier. Ordentlig koselig er det! :)

Satse på mild vinter og mye regn da...så blir den iallefall ikke så høy:cool:

Høres herlig ut! Veldig greit når mannfolka jobber i Nordsjøen! Det gjør mannen i huset her også :) så rekner med at det blir litt reising på oss også, men hvor har vi ikke begynt å planlagt enda :) håper på en tur med bare meg og han jeg også :D

Egentlig veldig greit ja! Da kan man bestemme seg to dager i forveien å bare reise :D Slippe å stresse med fri fra jobb osv, hvertfall dette året vi er i permisjon. Tror vi er ganske heldig der :)

Fra mobilen :-)

Det var litt langt frem å tenke kjente jeg..
Vi får nye leiligheten vår i mars ca, så jeg tenker at de fleste utgiftsposter går den veien..

Back
Topp