Ferdiiiiiii

namba

Forumet er livet
Endelig har jeg fått ferdig monsterbuksa til Frida. [:)] Som nybegynner på strikking må jeg bare innrømme at jeg er kjempestolt. Ansiktet ser skjevt ut på bildet, men det er det ikke.

Jeg gleder meg til å få se Frida med monster bootey.[8D]

Så fin! Flink du har vært!

Nå kom jeg på at Maja sin monsterbukse fortsatt mangler strikk....Må finne den fram

så fin den blei! kjempeflink e du[;)]

har lyst på sånn bukse te even men eg like svært lite å strikka[:-]
kansje eg må lura svigermor te å laga ei sånn te kvar av ongane[8D][:D]

Så fin den ble, flink er du!

Den var kjempefin..[:D][:D]. jeg og har lyst til å lage en sånn...[8D]

Den blei knallfin!!!! Nesten så jeg får lyst å prøve meg.. Men jeg er ikke så flink å strikke da.. Hehe.. [8D]

så kul! Har kjpt tråd jeg og, skal begynne snart... hvilken oppskrift har du brukt?

Den var kjempe tøff, så flink du er[:)]

Gud, nå ble jeg imponert!!

Nybegynner?? Den går jeg ikke på[8D]
Så flink du er, den va kjempefin[:D]

Jeg vet ikke opp/ned på en strikkepinne, så jeg har avlevert oppskriften til min svigermor[8D][:D]

Jeg har brukt denne: http://tøybleier.no/forum/showpost.php?p=589&postcount=9
men etter tips fra Tixxxy så laget jeg baggy ben.

Jeg ville ha striper på bena, men det ville ikke Frida...[8|]

den var kjempefin.. jeg også startet på en... fikk i bursdaggave av monica.. men så stoppet det hele opp når kjøret med eksamen og morfar etc startet.. men.. tror jeg skal sette meg ned igjen en dag.. mamma komme rog skal være her en helg.. kanskje jeg skal benytte anledningen da... så kan jentene få matchende til neste vinter[:)]

wow, du er jo kjempeflink namba - den ble skikkelig fin!!! 

ORIGINAL: Trillemor82

den var kjempefin.. jeg også startet på en... fikk i bursdaggave av monica.. men så stoppet det hele opp når kjøret med eksamen og morfar etc startet.. men.. tror jeg skal sette meg ned igjen en dag.. mamma komme rog skal være her en helg.. kanskje jeg skal benytte anledningen da... så kan jentene få matchende til neste vinter[:)]

Ja, gjør det. Du var jo så godt igang....og jeg vet at du klarer det!!

ORIGINAL: monicabebe

jepp. det bare stoppet litt ved munnen..så jeg tror jeg skal rekke opp litt.. så kan mamma kurse med videre.. ellers ser jeg ingen annen utvei enn at vi er pts snart igjen![:D]

ORIGINAL: monicabebe

jepp. det bare stoppet litt ved munnen..så jeg tror jeg skal rekke opp litt.. så kan mamma kurse med videre.. ellers ser jeg ingen annen utvei enn at vi er pts snart igjen![:D]

Vi kan PTSe i morra hvis Julie er frisk igjen....Kan vise deg jeg!

ORIGINAL: *SuperBerta*

Knallfin! Så flink du har vært! Brukte du lang tid?

Jeg aner faktisk ikke. Jeg har brukt lang tid, men jeg har holdt på litt med den, tatt pause, holdt på igjen og lært under veis. Siden jeg er nybegynner så må jeg lære en del også. For det meste er det jo bare glattstrikk så det går sikkert fort hvis du har litt erfaring.

Skulle ønske jeg kunne strikke!!! Jeg kan strikke..men tråden blir så vanvittig stram og får utslett på hendene![:(]

MEN har lagt inn bestilling til mamma!! Så nå blir det snart monsterbukser her også![:D]

Back
Topp