Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Trillemor82
den var kjempefin.. jeg også startet på en... fikk i bursdaggave av monica.. men så stoppet det hele opp når kjøret med eksamen og morfar etc startet.. men.. tror jeg skal sette meg ned igjen en dag.. mamma komme rog skal være her en helg.. kanskje jeg skal benytte anledningen da... så kan jentene få matchende til neste vinter[:)]
ORIGINAL: monicabebe
den var kjempefin.. jeg også startet på en... fikk i bursdaggave av monica.. men så stoppet det hele opp når kjøret med eksamen og morfar etc startet.. men.. tror jeg skal sette meg ned igjen en dag.. mamma komme rog skal være her en helg.. kanskje jeg skal benytte anledningen da... så kan jentene få matchende til neste vinter[:)]
Ja, gjør det. Du var jo så godt igang....og jeg vet at du klarer det!!
ORIGINAL: monicabebe
Ja, gjør det. Du var jo så godt igang....og jeg vet at du klarer det!!
jepp. det bare stoppet litt ved munnen..så jeg tror jeg skal rekke opp litt.. så kan mamma kurse med videre.. ellers ser jeg ingen annen utvei enn at vi er pts snart igjen![:D]
ORIGINAL: *SuperBerta*
Knallfin! Så flink du har vært! Brukte du lang tid?