Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Den skal vel helst vært varm? Har du ikke tilgang på varmt vann eller mikro?
Vet ikke om den skal være varm pga næringsstoffene, men det er jo best for de å ikke drikke så mye kaldt. Tenker både pga nedkjøling og fordøyelse, men kan ikke si noe sikkert...
Vil tro at romtemperatur uansett er bedre enn kjøleskap-kald, hvis ingenting annet er mulig.
Min har aldri fått MME og jeg har mikro osv viss han skulle trenge, bare leste det på pakka :p men den står jo uansett i romtemp til vanlig så det er sikkert det dem mener?
Den KAN gies i romtemperatur men det er ikke godt for babyen å drikke. Jeg prøvde en gang da Elias var 7 mnder eller noe og han hyyyylte i bilen, vi ikke kunne stoppe, og han tok ikke tutten, så tenkte jeg skulle bare prøøøve.. men nei.. Det kom rett i retur gitt og han skrek enda høyere! Kåra meg selv til verdens værste mor den dagen som ga ungen min brain freeze [X(]
Jeg gir kroppstemperert.
Skal jeg avsted har jeg litt kokt og avkjølt vann i flaska (ca 60ml) og en termos med varmt vann.
Blir ca 40grader og klart til a blande i mme pulveret.
går fort å kjøle det ned til 37grader
Det skal være kroppstemperatur vel, test med noen dråper på håndleddet ditt, om du ikke kjenner noe er det riktig temperatur.. Er vel pga det er det morsmelken er... at det er det di er vandt til, eller sånn det liksom skal være eller noe, vet ikke helt :p
Tror den kan gies kald / romtemperert når ungen er større. Type 9-12 mnd. Da tror jeg ikke det er så nøye. Men når de er mini, så er de jo ikke vant til kalde saker :) Jeg kjenner ei som gir den kald i alle fall, og det ser ut til å funke ok :)