ferdig?

• Trådstarter Trådstarter Nummer1(-:
  • Opprettet Opprettet
N

Nummer1(-:

Guest
i dag handlet vi ALT vi trenger til jul. I går pyntet jeg ferdig ALT....så jeg er faktisk ferdig med ALT til jul jeg[:)]
siger nå ned i sofan, å blir der en stund[:)][8D]
Hva med dere?

Jeg har handlet inn alt, og bakt alt og lagd alt julesnop. Har bare vasking av huset igjen (som for øvrig ikke er bare-bare, men det skal jeg "kose" meg med på lillejulaften) Ja også pynter vi ikke treet før lille julaften da

ORIGINAL: tingeling1

Jeg har handlet inn alt, og bakt alt og lagd alt julesnop. Har bare vasking av huset igjen (som for øvrig ikke er bare-bare, men det skal jeg "kose" meg med på lillejulaften) Ja også pynter vi ikke treet før lille julaften da

er jo godt i rute du også da[;)]
vi pynter heller ikke før lille lulaften, men i år prøver vi en ny vri[:)] jeg er ikke så glad i ar jula varer så lenge etter nyttår, så kan heller forlenge den litt i andre enden[:D]

Alle gavene er kjøpt, julestrømpene til barna er fikset.. Men thats it..[&o]
Har jobb i morgen og onsdag..(til halv fem begge dagene) Så må få handlet resten på kvelden i morgen
- og så pynte juletre, lage pepperkakehus og vaska på onsdag[8D]

skal handle maten i morgen og pynte treet lille julaften, ellers er jeg ferdig[:D]

[:D]Er hjemmom en tur fra mitt juleparadis. På hytta er treet pyntet,og alt er klart til JUL! Var der i helgen og ordnet alt. Så nå er det bare å steike ribbe ,og lage riskrem som er igjen.. DEILIG! Reiser opp igjen i morgen formiddag,og blir borte så lenge vi gidder. Det er så deilig og stille der oppe ,med nok snø,og fine akebakker. Alexander har fått ski ,og gleder seg til å lære å bruke dem[:)].
[:-]Ja,og så har jeg igjen å kjøpe en liten ting til Alexander... Men det er jo bare KOS![:D]

ORIGINAL: *Jule Tøtta*

skal handle maten i morgen og pynte treet lille julaften, ellers er jeg ferdig[:D]

kommet like langt vi da[:D]

Skal ta støvsuguing og vasking av gulv idag. Nissene kommer frem i løpet av dagen / morgendagen. Har 2 gaver igjen, tar det kanskje i morgen. Pepperkakehus taes i morgen. Mathandel i morgen også. Så nei, på langt nær ferdig [8D]

Back
Topp