Lille Mille
Gift med forumet
Da er uttaket overstått [:)] Det var egg i alle 8 eggposene! [:D] Jeg som var redd det ikke skulle være noen fikk faktisk ut 8 egg [:D] Er fornøyd jeg - bedre det enn ingen [:)]
Syns egentlig det verste med hele greiene er å få vite resultatet i morgen [:(] Tenk om ingen blir befruktet da... Nå var heldigvis soldatene til mannen i fin form også [:)]
Etter 11.00 i morgen ringer vi for å høre hvordan det har gått, kryss fingrene for oss da jenter [:)]
Syns egentlig det verste med hele greiene er å få vite resultatet i morgen [:(] Tenk om ingen blir befruktet da... Nå var heldigvis soldatene til mannen i fin form også [:)]
Etter 11.00 i morgen ringer vi for å høre hvordan det har gått, kryss fingrene for oss da jenter [:)]

Nå har jeg akkurat våknet, sov i 1 time og det var godt! Sitter her nå med litt vond mage - skikkelig stiv og øm [:(] Men kommer vel over det også. Orker ikke gjøre stort i alle fall, har jo en god unnskyldning [8D]
Blir spennende å høre i morgen.. Håper ikke alt har vært bortkastet nå da.. Takk for at dere heier og krysser fingre