Ferdig!

Lille Mille

Gift med forumet
Da er uttaket overstått [:)] Det var egg i alle 8 eggposene! [:D] Jeg som var redd det ikke skulle være noen fikk faktisk ut 8 egg [:D] Er fornøyd jeg - bedre det enn ingen [:)]

Syns egentlig det verste med hele greiene er å få vite resultatet i morgen [:(] Tenk om ingen blir befruktet da... Nå var heldigvis soldatene til mannen i fin form også [:)]

Etter 11.00 i morgen ringer vi for å høre hvordan det har gått, kryss fingrene for oss da jenter [:)]

Juhuuuuuuuu,venta spent på oppdatering nå
krysser fingrene for at mange blir befrukta,slik at du får noen på frys oxo
Lykke til snuppa[;)]

Så bra[:)]
Skal tenke masse og krysse alt for at det blir full befruktning[:)]

Ja det er helt grusomt og må gå og vente på den tlf,men slapp av vennen.Dette skal gå bra[:)]

Så flott resultat[:)] Håper du får mange befruktede egg, slik at du i tillegg får noen på frys, ikke at du trenger det da[8D] For den skal jo sitte på første forsøk[:D]

Gratulerer igjen[;)] Ha en super dag. Krysser fingrene for morgendagen:)

Tusen takk snille jenter [:)] Hva skulle jeg gjort uten dere [;)]

Hipp hurra for supertøffe Lille Mille!!![:D][:D] Jeg sa jo til deg at det kom til å gå bra!! Satser på mange befrukta til i morra så dere får til søsken også!!! Skal krysse fingrene for deg i morgen. Misunner deg ikke ventinga, men er sikker på det går bra[:)]

Tusen takk tullemora mi [;)] Ja du sa det du, så jeg skal begynne å høre på deg [;)]

Wooooohooooo[:D]
Så supert!!!! Dagen i morgen er nok den værste dagen i hele prosessen ja... Her ringte klinikken til oss, og jeg trodde jeg både skulle spy og andre ting mens jeg satt i timesvis å ventet på at de skulle ringe... Det var nervepirrende det! Men dette går så bra så vet du, du er nok rene gullhøna du[:)]

Jippi, så bra med 8 egg ut. [:)][:)][:)]
Ja, det værste med hele prosessen er dagen etter, men dette kommer til å gå super bra vennen.

Kryssar fingrane for mange befrukta egg i morgon! 8 egg ut var jo kjempebra! Satsar på at 8 av 8 vert befrukta då! Er ihvertfall svært betryggande å ha nokre på frys og! Då har du til søskenforsøk og;)

Så flott med 8 egg, dette kommer nok til å gå så bra skal du se[:)][:)][:)] Spennende å høre i morgen hvor mange som er blitt befruktet[:)][:)][:)]

Takk for dere har så mange gode ord jenter Nå har jeg akkurat våknet, sov i 1 time og det var godt! Sitter her nå med litt vond mage - skikkelig stiv og øm [:(] Men kommer vel over det også. Orker ikke gjøre stort i alle fall, har jo en god unnskyldning [8D]

ORIGINAL: Lille Mille

Takk for dere har så mange gode ord jenter Nå har jeg akkurat våknet, sov i 1 time og det var godt! Sitter her nå med litt vond mage - skikkelig stiv og øm [:(] Men kommer vel over det også. Orker ikke gjøre stort i alle fall, har jo en god unnskyldning [8D]

Helt vanlig reaksjon å bli stiv og øm, og du kommer nok sikkert til å være det noen dager etter innsett også. Men tenk på det som en god ømhet[:)] Nå skal du bare ta vare på deg selv i ett par uker og slappe helt av[;)]

Ja dette skal jeg utnytte til det fulle. [;)] Nå er det mannen som får fly rundt og varte meg opp [8D] Er så spent på morgen dagen!! Wuæh! [&:]

ORIGINAL: RANDÅLF

Så flott med 8 egg, dette kommer nok til å gå så bra skal du se[:)][:)][:)] Spennende å høre i morgen hvor mange som er blitt befruktet[:)][:)][:)]

Gratulere med vel overstått uttak og flott resultat!!! 
Gleder meg til oppdatering i mårra, satser på gode nyheter da også [;)]
Ta vare på deg selv og slapp av nå da[:)]

Jeg føler meg veldig sikker på at det blir et flott resultat på deg i morgen! [:)][:)][:)] Gratulerer med 8 flotte egg!

Så flott då! Super fangst [;)]

Trur nok du får befrukta egg eg, og at du ruger på fredag [:)] Men da e nervepirrande å venta på svaret[&:]

Krysse alt for at du får gullegget inn på fredag

Takk jenter Blir spennende å høre i morgen.. Håper ikke alt har vært bortkastet nå da.. Takk for at dere heier og krysser fingre

Back
Topp