FERDIG!!:)

Lykke-liten

Betatt av forumet
Med å søke om foreldrepenger:) Nå ligger alt klart i konvolutten på bordet klart til sending i ettermiddag når jeg henter snuppa i barnehagen:) Sånne ting er så deilig å få ut av verden i en ellers stressa hverdag;)

Hvordan går det ellers med rede bygging og forberedelser hos resten her inne?:)

Her står fortsatt huset på hode pga bygging, men håper jo at vi rekker å bli klare til lille gutt kommer:)
Har hvertfall alt klart til å bare putte det dit det skal når plassen til hver enkelt ting blir ferdig, og det roer et ellers stressa redebygger hode;) hehe:)

Eh, enten katten eller hunden hadde tråkket på den ene siden med møkkete poter, så jeg må skrive ut på nytt, hehe ;)

Ellers får jeg ikke satt ordentlig i gang med redebygging før jeg vet om vi kan bo her vi bor nå. Det vet jeg om en mnds tid tenker jeg.. håper på å flytte da :P

Uff, utsetter det lengst mulig.. Synes det er såååååå kjedelig med slike papirer.. Flink du er forresten ;)

Flink du er. Vi brukte masse tid på å finne ut av det i går, og klarte ikke å bestemme oss helt. Men i kveld MÅ vi ha ting på stell - det blir deilig, gleder meg.
Apropos redebygning, har nå demontert barnevognen i minste mulige biter, sortert tekstil til vask og skal vaske de faste delene. Kjøpte sprinkelseng i går, også all tilbehør. Så nå gjenstår det av "store" ting bare bilsete. Den er litt vrien da vi ikke har bil...
Føler med andre ord at jeg er ganske i rute med redebygning. :)

Her ble søknaden min sendt i dagtidlig :) Utrolig herlig å få den utav verden. Får bare håpe at det ikke blir noe kluss med den :)
Ellers er vi nokså i rute med redebyggingen. Storebror har komt over i stor seng, noe som gikk over all forventning :) Nå skal bunnen i sprinkelsenga heves slik at vi slipper å nesten kravle nedi senga for å få tak i babyen :) Vi har alle de store tingene fra storebror, så de er allerede på plass. Det eneste er hvis storebror fremdeles hviler på dagen når vi nærmer oss termin. Da må vi få tak i en rimelig vogn som han kan bruke til sovingen slik at vi kan bruke vogna hans til babyen.

Huset vårt er på vei opp, men blir ikke innflytningsklart før i siste del av 2013. Men vi bor helt fint frem til den tid :)

Back
Topp