*ferdig*

*Smula*

Gift med forumet
Dette er da helgene i februar!
Tillater flere valg, men hadde vært greit hvis man hadde en preferanse på 2 kanskje?

Lar avstemningen stå åpen til over helga jeg

OG - ALLE SOM STEMMER MÅ SKRIVE INNLEGG OM HVA DE HAR STEMT!!
BARE DE STEMMENE BLIR TELT MED!

(for å unngå snikestemmer osv!)

Velkommen hjem snuppen! [:D]

Jeg stemte 4.-6.feb og 11.-13.feb, det er de eneste to helgene jeg kan på grunn av hjemmeeksamen og praksis [:)]

Bra forslag, therese![:)]

Jeg stemte 11-13
[:)]

Jeg stemte de to siste. [:)]

Jeg stemte de 2 siste [:)]

[:(] 11.-13. folkens!! [:(]

[8D]

ORIGINAL: SindreSinMamma

Det er ett fett for meg[:)] Trykte på alle jeg..[8D]

stemte den siste! kan ikke den første...

1,2,4 valgene stemte jeg..

Den siste helgen tror jeg det er VM, så da kan vi bare glemme å finne overnatting. Var egentli den helgen juni2010 skulle ha treff, men vi må finne ny helg.

Så den kan du ta bort tror jeg. [:)]

ORIGINAL: fjerdemam

ikke første helgen for da går det på januar lønningen og da er jeg somregel blakk, stemte 11 jeg da for da får vi stine med og

Opptelling over de som har skrevet i tråden nå - (har ikke tatt med de som har stemt alle, siden de ikke utgjør noen forskjell mellom alternativene):
1: 2
2: 6
3: 6
4: 5

ORIGINAL: stibli

ORIGINAL: fjerdemam

ikke første helgen for da går det på januar lønningen og da er jeg somregel blakk, stemte 11 jeg da for da får vi stine med og

Hvor blir dette hen da? Jada er treig[8D]

ORIGINAL: bettand

Hvor blir dette hen da? Jada er treig[8D]

Oslo [:)]

Jeg måtte stemme alle 4 helgene, for ærlig talt så har jeg ikke peiling hvordan februar blir.[8|]
Jeg begynner å jobbe 1 feb, og jeg jobber turnus, så noen helger blir jeg å jobbe, og det er mulig at min bror skal gifte seg en av helgene i februar. Så jeg må komme tilbake til om det i det hele tatt passer for meg. Enten kommer jeg, eller så kommer jeg ikke... Men jeg vil så veldig gjerne hilse på dere jenter, som jeg har skravlet med i ca 3 år nå[:D]

stemma 4-6 siden jeg er i byen da uansett og har fri fra jobben.. og 18-20 for da har jeg også arbeids fri.. [:)]

Back
Topp