Ferdig!!

mari@

Glad i forumet
Etter å ha vært konstant gravid eller ammende siden november 2006 er jeg nå ferdig! Mirjam nektet å ta puppen i helgen, så da avsluttet jeg hele ammingen. Goood følelse å endelig ha kroppen min helt for meg selv igjen! [:D]

Hihi, måtte bare rope det ut et eller annet sted, og syns ikke det passet seg på FB[8D][:D]

ORIGINAL: Solaa

Hehe, så godt! Her er det også en som nektet morgenpuppen også i dag, så jeg tror dette er slutten for mjælkinga for denne gang...

Grattis med å bare få være deg selv igjen [:D][:D][:D]

Takk takk[:D]

Det er veldig greit når de avslutter det sånn selv[;)]

Jippiiii...Grattis med å ha kroppen for degselv ijen[:)]
Kjenner at jeg gleder meg til det er min tur

Må innrømme at det hørtes ganske deilig ut! [:D][:D][:D]
Jeg ble gravid med Lillegutt i slutten av juli 2006, men ammet kun 6 mnd ( fra slutten av mars til september tror jeg ).
Året etter ble jeg gravid igjen, og jeg ammer fortsatt.

Men vi koser oss enda, og skal sannsynligvis ikke ha flere barn, så vi fortsetter en stund til! [;)]

( men må si det hørtes herlig ut å ha kroppen sin for seg selv...Og ikke minst la puppene være noe annet enn matfat liksom! [8D] )

ORIGINAL: nate85

Så deilig da[:D] Kanskje ikke det man har mest lyst til å annonsere på FB, men her inne er det iallfall helt naturlig[:)]
Jeg også kjenner jeg begynner å glede meg litt til å få tilbake kroppen min, men er ikke heeeelt klar for å gi opp amminga enda. Hun koser seg jo sånn, så jeg blir nok ikke å slutte før hun kutter selv.

..akkurat det hun sa[:D]

Hehe, grattis med å ha kroppen for deg selv igjen da [:D]

Grattis!! Er det ikke litt rart også?
Her er pupp fremdeles noe av det beste som fins, så det blir vel en liten stund til, tenker jeg..

Back
Topp