Ferdig TUL

PrøverLykkeNr3

Forelsket i forumet
Januarlykke 2020
da har vi vært på tidlig ultralyd og alt så helt fint ut! Ble satt frem litt over ei uke også, så det var jo en gledelig nyhet:happy: fikk termindato 17.januar og er 9+2 uker påvei :Heartpink håper virkelig denne spira sitter!!

Er der flere som kjenner ekstra på graviditetsplager nå rundt uke9? Er blitt forferdelig tungpust, veldig kvalm - men veldig lite oppkast og tåler alt av lukter veldig dårlig (noe jeg aldri har reagert på før)!

Vedlegg

• 17A230FF-A524-4193-8DF3-0AD4CFC0176C.jpeg
    17A230FF-A524-4193-8DF3-0AD4CFC0176C.jpeg
    32,6 KB · Visninger: 66
Gratulerer med flott UL! Jeg er 9 + 1 i dag og er mer tungpustet og har mer og vondere stikninger i livmoren når jeg snur meg i senga. Ellers er symptomene som før: hyperemesis og utmattelse. Yay! :P

Gratulerer med flott UL! Jeg er 9 + 1 i dag og er mer tungpustet og har mer og vondere stikninger i livmoren når jeg snur meg i senga. Ellers er symptomene som før: hyperemesis og utmattelse. Yay! :p

Takk:) ja, har også hadd mere stikninger i magen enn tidligere. Huff da, får håpe vi blir i bedre form når vi når den gylne grensa:angelic:

Håper virkelig kvalmen gir seg! Dette er jo helt forferdelig! Dette er 7 gang jeg er gravid (har ett barn fra før) men har aldri hadd så sterke og mange symptomer som denne gangen! :meh:
Du får tenke at det er ett positivt tegn. Men er ikke lett når man er så overveldende kvalm...

Håper virkelig kvalmen gir seg! Dette er jo helt forferdelig! Dette er 7 gang jeg er gravid (har ett barn fra før) men har aldri hadd så sterke og mange symptomer som denne gangen! :meh:

Akkurat sånn er det her og! Gravid for 6.gang, har 1 barn, denne gangen har jeg så mye symptomer og er så kvalm at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg!
Krysser fingre for at det må være bra :-)

Akkurat sånn er det her og! Gravid for 6.gang, har 1 barn, denne gangen har jeg så mye symptomer og er så kvalm at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg!
Krysser fingre for at det må være bra :)

Ja, en får bare håpe og tro det :) skal ikke være at det er mangel på symptomene iallefall:p

Back
Topp