Ferdig på UL..

ORIGINAL: lumina

huff så trist [&:][:(]

men jeg tillater meg å håpe på et mirakel for dere uansett..
Har lest at hvis fosteret ligger "vanskelig" til kan ikke hjerteaktivitet sees på ultralyd før i uke 7-8. Mener ikke å gi noe falsk håp nå, men det har jeg lest iallefall..

Sign denne.... sa de ingenting om d på ul da... huff trist dette [:(]

Så fryktelig trist [:(] Jeg har sjøl vært der (ikke helt identisk, men mista i uke 6). Har du lyst er det bare å sende en pm.
Tenker på deg og sender masse trøsteklemmer!!!

ORIGINAL: ~LilleSanne~

Å nei.. huff det var trist å høre.. mange trøste klemmer..

signerer[:(]

Så utrolig trist, tenker masse på dere!  [:(]   Mange gode klemmer fra oss!

ORIGINAL: TMB

Så forferdelig trist Rita![:(] Kanskje vanskelig å tenke sånn akkurat nå, men alt skjer for en grunn. Men det er lov å gråte og være lei seg, det blir ofte mye bedre etter å ha grått en skvett. Gled dere over Maja og se fremover[:)] Sender over en varm trøsteklem![:)]

ORIGINAL: ~Mamma til en prins~

Så forferdelig![:(] Stor klem fra meg![:)]

stor stor klem til deg[:(]

Hei vennen...
Så ufattelig trist å få den meldinga fra deg idag...[:(][:(]er så trist... men som lumina sier, så er det jo et lite håp.. de så heller ingen hjerte i uke 6 til meg nå, men de så det først da jeg var 7+1.. men vil ikke du skal håpe for masse.. nok et nederlag om ei uke om d ikke er sånn...

men du skal vite jeg er her for deg...å holder fortsatt håpet mitt oppe for deg og spiren.... ta godt vare på deg selv...

mange gode klemmer fra meg..

huff så fælt.
Jeg har visst vært utrolig heldig hittils...håper det fortsetter sånn.
Er livredd for at det skal skje noe nå...og det skjer jo så lett.
Forferdelig trist ja...alle gode tanker til deg!

ORIGINAL: ~Mamma til en prins~

Så forferdelig![:(] Stor klem fra meg![:)]

ORIGINAL: Hufsa22

Uff så trist[:(]  Mange klemmer fra meg..

ORIGINAL: Manne85

Uff da,;( Dette var jo forferdelig.. Vet ikke hva jeg skal si.. Det er veldig trist når slikt skjer..

Ønsker dere "god bedring", håper dere klarer å bearbeide det på en bra måte..

Stor klem=)=)

Back
Topp