Ferdig på UL..

LilleBall

Forumet er livet
Ja.. Da var jeg kommet hjem igjen fra Stord og jeg har nok bare dårlig nyheter til dere.

De så den lille spiren min, men ikke noe lite hjerte som banket [:(] Fostere var så stort at det tilsvarte at jeg skulle vært i uke 6ca.

Jeg skal komme tilbake mandag for ny UL og eventuelt snakke om utskraping eller noe annet han snakket om som jeg ikke husker helt.. [:(] Dette gjør groteskt vondt [:(][:(]

Vil foresten takke for alle tenker og klemmer!! Dere er bare helt herlige! *klemmer*

Kjære, kjære vennen min![:(][:(][:(]

Jeg får ikke sagt mer enn jeg gjorde på tlf i stad, men vit at jeg er her for deg

klem til deg.

Uff da,;( Dette var jo forferdelig.. Vet ikke hva jeg skal si.. Det er veldig trist når slikt skjer..

Ønsker dere "god bedring", håper dere klarer å bearbeide det på en bra måte..

Stor klem=)=)

Uff[:(] Har tenkt masse på deg i dag, hadde virkelig håpet at du skulle komme med gode nyheter. Ord blir fattige. Sender deg en stooooooor trøsteklem

ORIGINAL: ~LilleSanne~

Å nei.. huff det var trist å høre.. mange trøste klemmer..

[:(] Neeeeeeeeei..jeg vil bare gråte med deg,rita cecilie...[:(]
Vet hvordan du har det..huff så jævlig det der er.....

Er lissom ikke noe å trøste deg med heller...
etterhvert vil man kunne innfinne seg med at det nesten helt sikkert var noe feil med lillenurket deres- og at naturen rydder opp til de beste for begge parter..
Men det er grusomt...

Goood klem til deg igjen vennen...jeg er på PM vet du- om du vil snakke... 

Tusen takk for støtten, jenter!

Dette er veldig vanskelig og fordøye.. Jeg går med min døde baby i magen liksom [:(] Klarer liksom ikke smile idag gitt.. [:(] Venninna mi sa jeg skulle prøve og tenke positiv, men klarer ikke det lenger.. [&:] Men hun var så go og snill som var med meg!! Godt og ha henne der idag.

*klemmer til dere*

Så forferdelig trist.[&o]

Tillat deg selv å sørge..det er jo forferdelig å gå igjennom det der.
Og enda nå når du må gå med en liten død spire i magen...er så unødvendig å måtte ha det slik..
Du kan tenke positivt senere,ritaen vår- nå er det vondt for dere..

Føler så med deg..får litt minner fra min egen opplevelse...[:(]

ORIGINAL: ~LilleSanne~

Å nei.. huff det var trist å høre.. mange trøste klemmer..

Signerer denne[:(]

ORIGINAL: Rakel

Uff[:(] Har tenkt masse på deg i dag, hadde virkelig håpet at du skulle komme med gode nyheter. Ord blir fattige. Sender deg en stooooooor trøsteklem

Huff...nei...
Nå fikk jeg virkelig vondt inni meg[:(]
Kan ikke sette meg i din situasjon nå, men tenker bare
hvordan jeg selv ville hatt det, og det er ikke godt.[:(]

Tårene triller på skinnet mitt.[:(]

Håper dere finner trøst i hverandre der hjemme. Og
bare det å ha Maja der nå tor jeg vil hjelpe masse.

Sender dere en kjempeklem

(hvis du vil snakke eller neo, så send en PM. Telefonen er ute av drift)

ORIGINAL: Rakel

Snuppa...

Kjenner følelsen så altfor godt...men tenk heller på at det var nok en grunn for at det gikk som det gikk...vet det ikke er mye trøst nå....men en dag vil du se tilbake å tenke på den måten[:)] Skal tenne lys  for den lille spiren du hadde...vise respekt og ære dere[:)]

Husk jeg tenker på deg, og samboer ble faktisk litt trist han og[:)]

Er det noe...så send meg PM...vil du prate så kan vi snakkes via tlf...hva som helst snuppa[:)]

*klemmer*

Dere er så herlige, damer!! Tusen takk for all støtte og gode ord! De varmer veldig nå.

Har tent ett lys for den lille jenta eller gutten som ligger i magen min. Det er rart hvor glad man kan bli i ett lite embryo.. [:(]

Det er jo så klart de som har det 1000 ganger verre enn meg, men dette er virkelig ikke godt dette heller [:(]

Glad jeg har dere, jenter! Mange klemmer til dere!

[:(] Dette var trist å lese Rita... Føler med dere! 

STOR KLEM FRA OSS ALLE TRE

uff det var utrolig trist å høre.. så kjipt når sånn skjer! klemmer fra meg[:)]

ORIGINAL: Manne85

Uff da,;( Dette var jo forferdelig.. Vet ikke hva jeg skal si.. Det er veldig trist når slikt skjer..

Ønsker dere "god bedring", håper dere klarer å bearbeide det på en bra måte..

Stor klem=)=)

sign[:(][:(]

Back
Topp