Ferdig på OUL

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Takk for alle lykkeønskninger i forbindelse med ul!
Det gikk over all forventning - alt sto bra til med lille i magen og morkaka hadde flyttet seg slik at det ikke blir problem under fødsel :)

ImageUploadedByBV Forum1436884947.353876.jpg
Inni magen bor det ei aktiv lita frøken
ImageUploadedByBV Forum1436884995.193942.jpg
Verdens fineste såklart :)

Termin ble flyttet fra 10 des til 11 des :)

Åååå så herlig :D og så fine klær! ❤
Godt å høre at alt var bra!

Gratulerer med jente og helt fantastisk å høre at alt sto bra til og at morkaken din har flyttet seg. Nå er vel skuldrene godt senket og du kan glede deg de neste ukene? :))

PS: hvor kjøpte du det antrekket? Helt nydelig! :D

Gratulerer med jente og helt fantastisk å høre at alt sto bra til og at morkaken din har flyttet seg. Nå er vel skuldrene godt senket og du kan glede deg de neste ukene? :))

PS: hvor kjøpte du det antrekket? Helt nydelig! :D

Ja nå er skuldrene lavere ja gitt... Sovnet faktisk på turen hjem så tydelig at nervene har vært i høyspenn! ;)

Klærne er fra kappahl newbie serien - så utrolig mye fint der!!

Ja nå er skuldrene lavere ja gitt... Sovnet faktisk på turen hjem så tydelig at nervene har vært i høyspenn! ;)

Klærne er fra kappahl newbie serien - så utrolig mye fint der!!
Ser jeg må ta meg turen på Kappahl ja! Vært på H&M, de har mye til jenter der, men veldig lite utvalg til gutter (i hvertfall i min by)

Du får feire med en god middag også kose deg/dere i kveld :)

Gratulerer så mye! Så herlig:-) Kappahl har utrolig mye fint ja! Zara var en stor skuffelse når jeg var innom:-(

Gratulerer så masse med jente :happy: de er en heilt fantastisk følelse når du har fått tatt turen innom til oul:D

Back
Topp