Ferdig på OUL :)

Var også i dag og fikk vite at vi også trolig venter ei lillesøster♡ men hun bare snudde seg bort så jm sa at hun torte ikke si for sikkert, men skal på ny ul 30.12 så da får vi sikkert vite enda sikkrere.
Hvor gammel blir storesøster til dere? Her vil storesøster være 3,5år på mai :)

Var også i dag og fikk vite at vi også trolig venter ei lillesøster♡ men hun bare snudde seg bort så jm sa at hun torte ikke si for sikkert, men skal på ny ul 30.12 så da får vi sikkert vite enda sikkrere.
Hvor gammel blir storesøster til dere? Her vil storesøster være 3,5år på mai :)
Gratulerer til deg også! Hun vil være 4 mnd fra fire år, så nesten det samme som jenta de:) Blir spennende!

Gratulerer så mye med overstått oul, og en lillesøster i magen! :-)
Det er veldig kos med to jenter, og praktisk med arvetøy osv. Mine jenter har mange år mellom, men den yngste vil være 21 måneder når neste kommer i april/ mai. :)

Vi var på oul i slutten av november, og etter to jenter kommer nå en perfekt og vakker lillebror! :Heartred
Gleder oss! :-)

Gratulerer så masse :-) vi var i går og venter en liten gutt :-)

Gratulerer så mye med overstått oul, og en lillesøster i magen! :-)
Det er veldig kos med to jenter, og praktisk med arvetøy osv. Mine jenter har mange år mellom, men den yngste vil være 21 måneder når neste kommer i april/ mai. :)

Vi var på oul i slutten av november, og etter to jenter kommer nå en perfekt og vakker lillebror! :Heartred
Gleder oss! :-)
Så arti med en gutt! Gratulerer!:)

Gratulerer! Godt å få bekreftet at alt står bra til med den lille. Gleder meg til det er vår tur ☺

Back
Topp