Ferdig på oul...

Skikkelig guttemamma du da. Så kjekt at du kan finne frem klær du har brukt før :-) Er jo så mange minner i desse klærene også. Gleder meg vilt til å gå igjennom klærene etter storegutt det er jo 8 år siden han brukte de. Kommer nok en hel del tårer tenker jeg!
Ja, det er mye minne i disse klærne :D
Så du har en 8 åring og en 3 åring?
De er nesten like gamle som mine :D

Gratulerer med en liten gutt i magen :)

Vi har tre soverom (+ en bod som blir soverom på sikt), men et er i kjelleren og jeg vil gjerne at vi alle sover på samme etg til barna er litt større, så her deler guttene det minste rommet frem til babyen blir stor nok til å dele med dem, da flytter alle tre inn på vårt rom og vi inn på deres, dette uavhengig av om det viser seg å være gutt, eller jente i magen ;)

Gratulerer med gutt! :) Og godt at alt var bra med den lille! :)

Gratulerer med gutt :-)
Her deler storebror og lillesøster rom, men er bare 15 mnd mellom dem, og de er 3 og 20 mnd. :-)

Gratulerer med gutt :)
Her deler storebror og lillesøster rom, men er bare 15 mnd mellom dem, og de er 3 og 20 mnd. :)

Hører det er flere som har valgt slik løsning :-) Meg og mannen snakket litt om dette i går og vi fant ut at vi skal bruke sommerferien til å lage rom i kjelleren. Vi har også snakket med en del venner som kan hjelpe oss. Og siden det ikke blir ferie på oss i sommer (hvertfall ikke store utreiser) så kan vi jo bruke feriepengene på det. Så da er mest sannsynlig alt klart før babis kommer :-)

Back
Topp