Ferdig på oul...

Snart_mor til3

August 2013
Alt såg fint og flott ut. Og vi venter en GUTT er super overraska og litt lei meg for at vi har flere sekker med rosa og lilla tøy som vi ikke får brukt. Så da blir det å kjøpe inn en del guttetøy her i huset. Elsker å shoppe, så det er jo bra :-)

Viss det er noen som venter jente med gutt fra før så er jeg gjerne med på en byttedag. Helst bergens omr siden det blir dyrt å sende bossekker med klær i posten:-) Ta kontakt i innboks da vel!! :-)

Gratulerer med vellykket ul og en liten gutt:) er jo stas med gutt også da:):)

JA missforstå meg rett, kjempestas med gutt. Bare at denne var absolutt ikke planlagt og er litt beskymra for økonomien. Så det er eneste gr til at vi ønska oss jente. Så nå må vi bygge på huset eller bygge om litt, for gutt og jente kan ikke dele rom på samme måte, tror jeg?? Og eldste mann er så stor at han fortjener eget rom!! Men det ordner seg er ikke overbeskymra asså :) Bare litt :) Og så må vi kjøpe alt barnetøy (nesten)

Hvor gamle er barna dine da? Her skal de to eldste dele rom. Men de er tette 13 mnd mellom dem. På babyverden arvesentral er det mange som gir bort babytøy. Mye er like pent. Men jeg skjønner hva du mener! :)

Hvor gamle er barna dine da? Her skal de to eldste dele rom. Men de er tette 13 mnd mellom dem. På babyverden arvesentral er det mange som gir bort babytøy. Mye er like pent. Men jeg skjønner hva du mener! :)

Barna er 3 og 8 er det gutt og jente du har som deler?? Takk for tips ( kanskje jeg kan ligge litt inn der og så får vi bedre plass i kjelleren :-)

Gratulerer med ein liten Prins! :)

Her er lillesøster super skuffa for at hun ikke får dele rom med gutta,så hun er ofte inne på overnatting hos ;) hadde rommet vært større hadde nok alle tre delt :p
Men nå gleder hun seg til babyen kommer for da skal hun dele rom med h*n :)

Gratulerer med ein liten Prins! :)

Her er lillesøster super skuffa for at hun ikke får dele rom med gutta,så hun er ofte inne på overnatting hos gutta ;)

Takker. Ja, godt mulig at det blir et øsnke her også. Storegutt har vel sagt at han skulle ønske at de var minst seks unger og alle kan få sove på rommet hans (han så nok ikke for seg hvor trangt det ville bli) He he.

Gratulerer med en liten gutt :)

Vi venter gutt nr 3 og da trenger vi ikke å kjøpe inn så veldig mye. Må bare finne frem små søte babytøy og vakse det. Men skal nok ikke gjøre det før mai/juni :)

Gleder meg til å møte han om bare noen mnd :D

Gratulerer med en liten gutt :)

Vi venter gutt nr 3 og da trenger vi ikke å kjøpe inn så veldig mye. Må bare finne frem små søte babytøy og vakse det. Men skal nok ikke gjøre det før mai/juni :)

Gleder meg til å møte han om bare noen mnd :D

Skikkelig guttemamma du da. Så kjekt at du kan finne frem klær du har brukt før :-) Er jo så mange minner i desse klærene også. Gleder meg vilt til å gå igjennom klærene etter storegutt det er jo 8 år siden han brukte de. Kommer nok en hel del tårer tenker jeg!

Vi har 3 soverom. Så pr i dag har de egne rom. Men siden vi ikke har tenkt til å flytte med det første. Flyttet inn i sommer, så får to dele rom. Tenker det går helt fint:)

Ja, vi har store muligheter til å lage et rom så blir det så snart vi har spart opp nok penger. Så blir kanskje til at de deler en stund her og. I første omg så skal lille ligge på mitt rom!

Gratulerer så mye med en gutt i magen :-)

Og jeg synes godt gutt og jente kan dele når de er små jeg :-) sambo hadde ikke eget rom før han var 15, men det synes til og med jeg er ekstremt.. Vi vurderer å la barna dele rom også hvis denne er ei jente, vi har et ekstra soverom, men familien min bor så langt unna så synes det er kjekt med gjesterom, men må se an litt :-) babyen skal uansett ligge på vårt rom i starten :-)

Gratulerer så mye med en gutt i magen :)

Og jeg synes godt gutt og jente kan dele når de er små jeg :) sambo hadde ikke eget rom før han var 15, men det synes til og med jeg er ekstremt.. Vi vurderer å la barna dele rom også hvis denne er ei jente, vi har et ekstra soverom, men familien min bor så langt unna så synes det er kjekt med gjesterom, men må se an litt :) babyen skal uansett ligge på vårt rom i starten :)

Tusen takk :-) He he, ja håper vi klarer å få til et rom til før de er 15 hvertfall :-) Ja det er kanskje bare jeg som er litt negativ til at gutt og jente kan dele? Vet ikke hvor jeg har det fra en gang :-) Ja forstår at du ønsker plass til å ha familie på besøk. Hadde nok kanskje gjort det samme i din situasjon.

Gratulerer med en liten PRINS i magen <3 <3 <3

Her har vi også tre soverom og dette blir vårt tredje barn. Så skjønner dilemmaet! Jeg har også pussig nok tenkt at visst det er ei jente i magen, så kan hun dele rom med storesøster på da 4 år. Blir det gutt, har jeg ikke tenkt tanken på at de kan dele. Men ser jo at det egentlig ikke bør være noe poblem. Eldstemann er 11 og tenker som deg at han fortjener et eget rom. Vi fikk han da jeg var 17 år og samboer 18 år, så han har måttet sove på rom med oss til han var 5 år =P Men det gikk det og, men er ikke til å anbefale! Selv om han ikke har tatt noe skade av det :p

Gratulerer med guttebebis i magen :)

Vi har bare to soverom vi, og ikke så veldig store muligheter til å utvide. Kan eventuelt dele rommet i to, for det er forholdsvis stort, men satser på at de kan dele i starten i hvert fall. vesla er jo 5, så hun vil vel kreve litt privatliv når hun blir noen år eldre. Hadde vært kjekt med jente, for rommet ble nylig malt rosa :D

Gratulerer med gutt i magen :)

Back
Topp