Ferdig på ordinær ultralyd!

AnnLykkelig

Juni12s Inkluderende
VIP
Aprilbarna`15
Og alt så heldigvis bra ut :D Termin ble flyttet fra 6 til 7 April! Skal på en vekstestimering i uke 32 da storebror var liten ved fødsel. Men både jordmor og vi mente nok at det er genetisk og at jeg ikke får store barn rett og slett :) Og mest sannsynligvis er det ei lita jente <3 Både mannen og jeg ble utrolig paffe da vi var sikre på gutt, men vi er selvfølgelig overlykkelige <3

Så utrolig koselig med lillesøster! Gratulere så my til dere:D
Vi venter på oul men skal på vekstestimering vi å pga liten storebror her å:) Her har vi å følelsen på gutt, så det blir spennende å se:D

Gratulere :D

Gratulerer med jente! :)
Kan jeg spørre om hvor stor gutten din var ved fødsel?

Så utrolig koselig med lillesøster! Gratulere så my til dere:D
Vi venter på oul men skal på vekstestimering vi å pga liten storebror her å:) Her har vi å følelsen på gutt, så det blir spennende å se:D

Takk :D Ja, det blir spennende for dere! Vi var også skråsikre på gutt :p Hvor stor var gutten din? Og når kom han i forhold til termin? Hvis det er greit at jeg spør :)

Tusen takk alle sammen <3 Veldig rart men helt fantastisk å tenke på at jeg har ei lillesøster i magen :)

Tusen takk :)

Han veide 2680g og var 44cm lang. Han kom 15 dager før termin :)

Ok ;) Grunnen til at jeg spør er fordi jeg var på vekstkontroll med jenta mi, men de trodde ikke det var nødvendig denne gangen. Det var helt andre tall på henne enn hos gutten din, da. :P Hun var 3170 og 50 cm da hun ble født 12 dager over.

Gratulerer, og så fint at alt er normalt! Da har vi termin på samme dag ^^

Takk :D Ja, det blir spennende for dere! Vi var også skråsikre på gutt :p Hvor stor var gutten din? Og når kom han i forhold til termin? Hvis det er greit at jeg spør :)
Ja, vi er bombesikkre på gutt, men ser jo at det plutselig kan bli "overraskelse";) Jaja, det er helt greit å spørre, jeg gikk til uke 39 akkurat og lillegutt var 2505 gr og 46 lang. Så litt liten til nesten fullgått svangerskap. Kan jeg spørre hvor stor din var? :D

Back
Topp