ferdig-operert...

aimste

Forumet er livet
Blei operert kl 10 i dag, men har vært så slapp å "blæh" etterpå at æ har bare lagt på sofaen...

(for de som ikke fikk det me sæ så ringte de fra gynekologen i går å sa æ måtte operer bort litt av livmorhalsen fordi det va på forstadiet til kreft)

Det gikk helt fint, men va vanskelig å slapp av i stolen, å så fikk æ så sinnsyke sjælvinga av bedøvelsen, lå jo bare å rista [&:] men gikk heldigvis over...
Så nu e ca 2 cm av livmorhalsen min borte[8|] men bedre det enn å få kreft da [:-]

Det verste va vel egentlig å se på røyken som kom opp mellom beina mine, å den sinnsyke svidd lukta [:'(][&:] æsj

Å sia bedøvelsen gikk bort så har æ gått rundt me sinnsyke mens-smerta [:'(] får håp det blir bedre i morra...

Å så får æ ikke lov å løft noen ting, ikke ronja en gang, så sambo må stå opp i natt for å løft ho ut a senga å over på fanget mitt når ho ska ha mat [:-] hihi, kan jo bli spennanes [8|][8D]

Så fint at det gikk bra da. [:D] Godt at det er overstått tenker jeg[:)] Håper smertene gir seg snart, bare hvil og bli oppvartet[;)]

de sa at æ helt fint kunne bli gravid igjen, men de kom til å pass skikkelig på, sia den nu e så kort (va ganske kort fra før å)

trur nok de fikk alt ja, men skal å ta nye prøva om tre mnd.

Uff.. høres ikke noe festlig ut. Men bra at du fikk en orden på problemet da. Får helt heebee djeebizz når jeg hører ordet kreft, så jeg hadde nok svidd av noen cm jeg og... [8|]

God bedring i alle fall [:)]

Så bra og høre at alt gikk greit!
masse god bedring og håper disse smertene går vekk snart[;)]

ORIGINAL: Stansie

ORIGINAL: aimste

de sa at æ helt fint kunne bli gravid igjen, men de kom til å pass skikkelig på, sia den nu e så kort (va ganske kort fra før å)

Kan jeg spørre hvor mange cm du har igjen?

Jeg har veldig kort livmorhals selv, og tenker at om jeg må fjerne litt av den så er det jo ingenting igjen [8|]

De sa den va vel kansje 2 cm nu [8|]

Hei. stakkars[;)]. håper du kommer deg fort igjen , Synes du er tøff jeg,mye som skjer på en gang[;)]. God bedring[:D][:D][:D][:D]

Flott at det gikk så bra!
God bedring! Håper smertene gir seg snart!
Klem.

så bra det gikk bra da[:)] blir spennende å høre hvordan natten har vært i morgen!

lykke til!!

ORIGINAL: caprice

ORIGINAL: Stansie

ORIGINAL: aimste

Kan jeg spørre hvor mange cm du har igjen?

Jeg har veldig kort livmorhals selv, og tenker at om jeg må fjerne litt av den så er det jo ingenting igjen [8|]

Hvor mange ca er det vanlig å ha??? jeg har jo ikke peiling[8|]

4cm sa han [:)]

hihi, sambo va helt gåen i morrest han [:-] trur kansje han skjønna litt mer korsn æ har det på natta nu [:D]

ORIGINAL: Mæ82

Hmmm....uffda.. [&:]

Æ e førresten tebake igjen hær [8D]..if you know who I am [;)]

ha æ vista sia midten a oktober! du må ikke tru det e så lett å snik sæ unna [:-]

I am wathing you!! [8|][:D]  (vet ikke en gang om det blei skreve rett, men du skjønna nu[:-])

Back
Topp