Ferdig omelettmiks

Har ikke kjøpt den fordi den er så himla dyr...!!
Men kan jo tenke meg at den kan være praktisk å ha med på turer o.l. ... 

Av ALLE ubrukelige ting man får kjøpt på matbutikken, så er denne omelettmiksen en soleklar vinner!! Til og med på tur ville jeg lagd "røra" selv hjemme..

Hodeløs høne skrev:
Nei, ikke prøvd. Jeg er en kløne med matlaging, men synes det blir for dumt å kjøpe noe sånt. :)

Jeg skjønner de som tar med sånn på hyttetur (som nevnt tidligere i tråden), eller hvis man skal ha konfirmasjon eller lignende og skal ha koldtbord og må lage mat til mange gjester.

da blir det himla dyrt da.. skal man ha koldtbord er det ikke bare 6 egg man skal lage av liksom.. så vil virkelig lønne seg og piske de eggene selv..

Sikkert kjekk hvis man skal på tur ja, men bortsett fra det så blir det for enkelt å lage omelett på eggen (HAHA) hånd altså.

nei, kommer nok aldri til å kjøpe den heller, bortkastet penger rett og slett

Omelettmiks og ferdigstekt kjøttdeig er noe av det jeg aldri kommer til å kjøpe. 

Potetmos på pose har jeg kjøpt, men da handler det bare om at jeg ville ha det lettvint, og det tar jo litt tid å koke, skrelle og mose poteter, pluss at jeg aldri har laget potetmos selv. Den var god også, mener jeg, så da syns jeg det var et greit alternativ til pulverpotetmos uten smak og konsistens. 

Kan aldri falle meg inn å skulle bruke miksen, som forøvrig er svindyr i forhold til at du selv kan lage den. 
Jeg var på fjelltur igår og pisket ferdig omelettmiks og helte alt over i en tom melkekartong.. så lett, så enkelt OG så billig!! Dette gjør jeg også med pannekake- og vaffelrøra når jeg skal på tur. 
Tull og tøys med hele greia! Hva er vitsen når man har klart seg uten dette i alle disse årene.. 

nei aldri, og kommer nok aldri å kjøpe den heller.
hjemme klarer jeg utmerket godt å piske sammen eggene selv, og når vi drar på tur er det ikke egg vi griller på bålet :P

(er den forresten krydret og slikt og eller er det bare 8 egg som er kakket og pisket sammen?)

KristineBirgitte skrev:
Nei, og det kommer jeg aldri til å gjøre. Klarer utmerket å både kakke og piske mine egne egg :P

Back
Topp