Ferdig omelettmiks

Aravis

Elsker forumet
Ble inspirert av innlegget om potetstappe på pose, og kom da til å tenke på denne omelettmiksen som alle forbannet for en stund siden. Siden den fortsatt finnes i butikken, er det da tydeligvis noen som kjøper den? Har noen av dere kjøpt? Og hvorfor?

Nei, og det kommer jeg aldri til å gjøre. Klarer utmerket å både kakke og piske mine egne egg :P

KristineBirgitte skrev:
Nei, og det kommer jeg aldri til å gjøre. Klarer utmerket å både kakke og piske mine egne egg :P

sign på det sterkeste!! :)

KristineBirgitte skrev:

KristineBirgitte skrev:

signerer på det sterkeste!

Nei, ærlig talt.. :P

Haha nei herregud, det tar tross alt ikke SÅ lang tid å piske sammen noen egg selv. Potetstappe derimot, det er litt mer tidkrevende.

Kommer aldri i verden til å synke så lavt.

Jeg er sikker på det tar lenger tid å åpne den kartongen enn å piske eggene selv.. For ikke å snakke om at det er mye dyrere, så nei, jeg har ikke prøvd den.

jepp ! vi har hatt den med når vi har vært på fjelltur .. 

Liker ikke omelett 

Har ikke kjøpt, men absolutt ikke av samme grunn som mange andre her ikke har kjøpt;) Kunne godt funnet på å prøve en sånn en jeg. Og andre ting i samme gata også egentlig:)

Visse ting blir for meg bare for dumt. Som en pakke med ferdigpiskede egg. Selv mannfolk som sulter ved brødboksen burde klare å få hull på noen egg og vispe de sammen. Man trenger ikke engang visp, kun gaffel. Så nei, jeg har aldri kjøpt akkurat denne varen, og vil heller aldri kjøpe den.

Myshild Bergsprekken skrev:
jepp ! vi har hatt den med når vi har vært på fjelltur .. 

Det var jo lurt :) det kunne jeg gjort, men kun da og tror jeg:P

Nei, ikke prøvd. Jeg er en kløne med matlaging, men synes det blir for dumt å kjøpe noe sånt. :)

Jeg skjønner de som tar med sånn på hyttetur (som nevnt tidligere i tråden), eller hvis man skal ha konfirmasjon eller lignende og skal ha koldtbord og må lage mat til mange gjester.

KristineBirgitte skrev:

Back
Topp