Ferdig med..

Lille Mille

Gift med forumet
lapraskopi og hysteroskopi [:)] Og jeg er i live - foreløpig iallefall [8D] Hele dagen i går gikk til å sove, ble visst litt slått ut av narkosen og hele opplegget gitt. Har akkurat spist for første gang på 30 timer - endelig hadde jeg lyst på noe [:)]

Så hva kom ut av denne operasjonen? Livmoren og eggstokkene ser fine ut, ikke noe tegn til endometriose, muskelknuter eller sammenvoksninger noen plass. En tett eggleder tror jeg var det eneste (litt i ørska når legen kom for å prate med meg), men det er ikke noe "big deal" syns jeg. Da vet jeg at vi KAN bli gravide. Det er ingen ting som tilsier at vi ikke skal bli det - for som legen sa så får vi veldige fine embryoer hver gang [:)] Så vi får prøve litt til syns jeg. Men først en god pause fra alt sammen.

Måtte bare oppdatere litt. Er litt lettet, men også forbauset for at det aldri klaffer når det ikke er noe mer galt..? [:)][8|]

Takk småsmurf [;)] Det er tydeligvis ikke lett å forstå seg på alt det her gitt. Men vi får se - det finnes mange muligheter så får ta tiden til hjelp [:)] Og dere har jo fått det til dere - fin solskinnshistorie [:D] Gratulerer!

det var godt og høre snuppa [:)] Da er det bare og vende nesa framover igjen og krysse fingre og tær [:D]

det var jo godt å høre at det ikke var så mye galt.
ja da SKAL det klaffe neste gang altså, dere får nyte pausen og slappe av

ORIGINAL: snuppis!

God bedring og håper at det klaffer for dere nå [:)]

ORIGINAL: snuppis!

God bedring og håper at det klaffer for dere nå [:)]

[:)]

Godt det gikk så bra.

Håper du får det som meg. Jeg ble gravid noen få dager etter lapraskopien. De fant ikke noe galt her heller. Men var nok tettheter.

Lykke til

ORIGINAL: fano

det var godt og høre snuppa [:)] Da er det bare og vende nesa framover igjen og krysse fingre og tær [:D]

Tenker det er deilig å være ferdig med testene ja! Skjønner du er forbauset, men nå vet du at du ikke trenger å gi opp! Og jeg krysser virkelig alt jeg har for at nå er det din tur[:)]

Back
Topp