ferdig med uttaket

VilSåGjerne

Forumet er livet
det gikk veldig bra denne gangen selv om det var vondt. ca halvparten av smerten enn sist gang, så dette kan jeg leve med[:)] stikket av spryten kjente jeg nesten ikke en gang[:)]

eggene var større denne gang enn sist, og han fikk ut 16 store egg[:)] han mente at kvaliteten på de var bedre denne gang.

jeg blør en del nå, håper at det gir seg snart[:)]

Så deilig å være ferdig. Gratulerer med 16 flotte egg. Blir spennende å høre imorgen hvor mange som blir befrukta. Jeg blødde også litt etter uttaket, men det ga seg fort.

ORIGINAL: livslyst

Så bra! 16 egg! Over dobbelt så mange som jeg kan regne med. Heldig du er! Godt å høre at det ikke var så vondt og at sprøyta ikke var så vond. Den gruer jeg meg til! Stikker de den inni skjedeveggen? Er jo så ømt der nede[&:][&:]!
Da blir det spennende å se hva de sier i morra og på torsdag er du ruger!
Krysser fingrene for deg! 

Godt å høre at det har gått bra, og 16 egg. Så flott. [:)]
Blir spennende å høre imorra åssen det har gått.
Håper mange deler seg, og at du får noen på frys.

Grattis med 16 egg av god kvalitet[:)] da funket det fint med den økete dosen din[:)]
Slapp du unna de ekle pillene du fikk sist nå da?
Venter spent på oppdatering imorgen[;)]

ORIGINAL: Hope

Grattis med 16 egg av god kvalitet[:)] da funket det fint med den økete dosen din[:)]
Slapp du unna de ekle pillene du fikk sist nå da?
Venter spent på oppdatering imorgen[;)]

snakket litt om disse pillene, men må vist ta de.

som jeg sa til henne så tror jeg ikke noe på at livmoren blir rolig av de pillene så lenge jeg ikke finnes rolig på de,men hun mente at det gjorde den. så får vel bare putte de i meg da vel[:'(]

Så flott då[:)] Spennande dag i måro[;)] *krysser fingrane for mange befrukta egg*

Så spennende da! Og så bra at det gikk bedre denne gangen [:D] Gratulerer med ferdig uttak [;)]

er så happy[:D] klarer jo å spise uten å bli dårlig og jo[:D]
har nå spist nesten 4 skiver på buffeen[:D]
mmmmmmmmmmmm deilig, og dessert mmmmmmmmmmmm[:D]

nå hopper vi utav klærene igjen og opp i sengen for å se tv[:D]

Dette var gode nyheter da, så da tenker jeg du har flere egg å leke deg med[;)] og kanskje et fotball lag i fryseren også, går ann å håpe da. Lykke til med resultatet i morgen.

Å jeg skal krysse alt jeg har for at ALT blir vellykket denne gangen[;)]

ORIGINAL: babyT?

Så deilig å være ferdig. Gratulerer med 16 flotte egg. Blir spennende å høre imorgen hvor mange som blir befrukta.

Back
Topp