Ferdig med uttak

babyT

Forumet er livet
Uttak et gikk veldig fint. Var litt vondt da de skulle hente ut fra venstre eggstokk, siden den ligger veldig høyt. Men det var ikke verre enn at jeg fint klarte det. Menssmertene er jo mye verre, og varer over lengre tid [;)]

Vi fikk ut 11 egg, så nå er vi spent på å få høre imorgen hvordan det gikk, og hvor mange som ble befrukta og deler seg som de skal.

Nå skal jeg bare sminke meg litt, så skal vi ut på kafé [:)]

Formen er helt topp [:D]

11 egg, så bra. Håper på at alle blir befruktet.

Kos deg på cafe.... [:)]

Så fint at uttaket gikk bra, og 11 egg er jo god fangst [:D]
Håper mange av dem blir befruktet og deler seg som de skal.

Det var fiunt å lese at uttaket gik bra og 11egg var jo kjempebra da, sikkert mange med fin kvalitet der, venter spent på oppdateringen din i morgen.

Da for du kose deg i kvled da Jåla, he he..så koslig at dere skal ut åp spise med de andre da - det er sikkert sjekt med slik støtte og sammhold som dere 3 parene kan gi værandre nå, kos deg skikkelig. Husk i dag kan du spise alt forbudt mat, før du får tilbake en av spirene dine igjen mener jeg.

Ååååå jeg har sååå lyst på spekemat i varmen, noe salt og røkt noe, hm....men alkohol og vin savner jeg ikke. Dette her er noe du bør holde deg vekk fra når du blir gravid. Og krabbe da, men du kan spise det hvite i krabben men ikke det andre.

Så bra da vennen[:D]

håper alle kalrer seg sånn at du får noen på frysen[:D]

lykke til

og kos deg i dag

Takk, jenter [:)] Er jo ganske fornøyd med 11 egg. Kunne sikkert blitt fler også, men siden den venstre eggstokken ligger så høyt, så ville de ikke plage meg unødig.

Blir spennende å høre resultatet imorgen, og ikke minst når det blir insetting. Siden jeg tilhører Tromsø, kan det være at innsetting ikke blir før på mandag.

11 egg ut er jo bra, så flott!!
Så spennende, altså!! [:)]

Så flott då[:)] Og så bra formen din er så fin. Kosa deg i kveld[:)][:)]

wow, så flott! hørtes jo veldig bra ut[:)]
kos deg på kafe (selv om du sikkert er tilbake derfra nå...)
spennende å høre om det blir langtidsdyrkning eller ikke, da[:)]

SÅ bra dette hørtes ut da!!!

Håper dere koser dere masse på cafe i det nydelige været!!!!

Så flott at det gikk bra på uttaket. 11 egg er kjempe bra. Blir spennende å høre hvordan det går i morgen. Håper du har hatt en kjempefin kveld. Masse lykke til. PS! Var det Marta som hentet ut egga?

ORIGINAL: Prinsessa i tårnet

Så flott at det gikk bra på uttaket. 11 egg er kjempe bra. Blir spennende å høre hvordan det går i morgen. Håper du har hatt en kjempefin kveld. Masse lykke til. PS! Var det Marta som hentet ut egga?

Takk for det, prinsessa.

Ja, det var Marta som henta ut eggene, med god hjelp fra ei om hang på magen min [;)]

ORIGINAL: * Bobbo *

11 egg, så bra. Håper på at alle blir befruktet.

Kos deg på cafe.... [:)]

Å så kjekt at du var så pass oppegåande etter uttaket då[:D] Og forresten, grattis med 11 egg! Må jo være bra det!! Håper de fleste blir befrukta til i morga då[:D] Innsetting på fredag då? Eit eller to egg?[:)]

Takk miss86 [:)]

Innsetting vil bli fredag, lørdag eller mandag. Kommer an på kvaliteten på eggene (og om de blir befrukta da [;)]). Blir nok bare satt inn ett egg her. tror ikke vi får mer om vi ønsker...

Back
Topp