Ferdig med uttak

Så flott! Ved forrige forsøk hadde jeg også 6 egg som var befruktet etter uttak. Satt bare igjen med 2 innsettingsdagen. Fikk derfor plutselig et spørsmål om å sette inn begge to - vips tvillinger :) Så det kan jo skje. Lykke til! Krysser fingrene for deg og supereggene.

Jøss. Jeg trodde ikke de satte inn 2 egg lenger. Hadde dere hatt noen forsøk før denne som satt?

Jøss. Jeg trodde ikke de satte inn 2 egg lenger. Hadde dere hatt noen forsøk før denne som satt?

Ikke meningen å kuppe noen tråd her... :smiley-ashamed005
Nei, det var første forsøk. Var helt uforberedt på at vi skulle sette inn 2 egg siden vi heller ikke trodde det ble gjort lengre. Det var fordi de bare satt igjen med 2 egg som heller ikke så ut til å ha så god kvalitet (så feil kan man ta). Legen ville ikke risikere å fryse ned bare ett tror jeg.

Man får tre ting som standard, morfin tabletter, avslappende medikament og lokalt bedøvelse. Om disse er ikke nok, får man en sprøyte i mage eller lår. Men jeg vet ikke hva heter disse sprøytene. :-)

1. IVF
--------------
Stimulerer --> 16.02.14
Uttak --> 28.02.14

Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Hmmm oki, kan ikke huske å ha fått noe avslappende medikament (?!) Jeg tilhører også Haukeland sykehus ivf, husker jeg fikk et beger med en tablett i (morfin men kanskje det var en til tabl oppi der?) og noe flytende greie som skulle være syrenøytraliserende og lokalbed. Ja. Men jeg hadde sinnssykt mye vondt og det sa de at de så, men jeg fikk ikke noe sprøyte i magen eller låret av den grunn... hmmm kanskje jeg spør de neste uttak.. :)

Sent from my SM-P600 using Tapatalk

Så spennende med tvillinger da:) Gratulerer med dobbel lykke:)

Hmmm oki, kan ikke huske å ha fått noe avslappende medikament (?!) Jeg tilhører også Haukeland sykehus ivf, husker jeg fikk et beger med en tablett i (morfin men kanskje det var en til tabl oppi der?) og noe flytende greie som skulle være syrenøytraliserende og lokalbed. Ja. Men jeg hadde sinnssykt mye vondt og det sa de at de så, men jeg fikk ikke noe sprøyte i magen eller låret av den grunn... hmmm kanskje jeg spør de neste uttak.. :)

Sent from my SM-P600 using Tapatalk

Jeg tror jeg bare fikk et opoid (OxyNorm, kanskje?) og noe avslappende. Hadde også ganske vondt. Lurer på hva som var i den sprøyta, ja :) Jaja, bra du er ferdig nå da Bkno9254562.

Jeg tror jeg bare fikk et opoid (OxyNorm, kanskje?) og noe avslappende. Hadde også ganske vondt. Lurer på hva som var i den sprøyta, ja :) Jaja, bra du er ferdig nå da Bkno9254562.
Ja, det er godt å bli ferdig med den. Jeg er glad at det gikk fint og at jeg hadde ikke noe vondt ved selve egguthenting. :-) men jeg har vært uvel etter uttaket :-(

1. IVF
--------------
Stimulerer --> 16.02.14
Uttak --> 28.02.14

Så flott! Ved forrige forsøk hadde jeg også 6 egg som var befruktet etter uttak. Satt bare igjen med 2 innsettingsdagen. Fikk derfor plutselig et spørsmål om å sette inn begge to - vips tvillinger :) Så det kan jo skje. Lykke til! Krysser fingrene for deg og supereggene.
Så bra, masse lykke til! Når er test dato?

1. IVF
--------------
Stimulerer --> 16.02.14
Uttak --> 28.02.14

Så bra, masse lykke til! Når er test dato?

1. IVF
--------------
Stimulerer --> 16.02.14
Uttak --> 28.02.14

Det var forrige forsøk. Har søskenforsøk nå og er under stimulering. Skal ha egguttak innen en uke eller to. Forsiktig stimulering pga massiv overstimulering sist :eek:

Det var forrige forsøk. Har søskenforsøk nå og er under stimulering. Skal ha egguttak innen en uke eller to. Forsiktig stimulering pga massiv overstimulering sist :eek:
Masse lykke til. :-)

1. IVF
--------------
Stimulerer --> 16.02.14
Uttak --> 28.02.14

Back
Topp