Ferdig med uttak

RedBushTea

Glad i forumet!
Hadde uttak tidligere i dag. De tok 14 egg, virket mye mer enn de så på UL på mandag. Jeg får bare håpe at de har god kvalitet, jeg får beskjed imorgen. :-) da blir forhåpentligvis innsetting på mandag. :-)
Jeg var veldig beskymret for uttaket, men heldigvis fikk jeg masse smertestillende. Følt nesten ingen ting. Jeg fikk litt mer smertestillende enn vanlig siden virket ikke helt som den skal, men da ble jeg veldig kvalm når vi kom hjem og kastet opp. Men nå begynner jeg føler meg bedre. Da er film og kos resten av dagen. :-)

1. IVF
--------------
Stimulerer --> 16.02.14
Uttak --> 28.02.14

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Greit å ha det overstått ;) Fint antall da. Krysser fingrene for at gullegget er der :) Lykke til på mandag. Nesten likt vi da, satte inn i dag :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ååååh så bra!! Nå ble jeg veldig glad:) Hvor mange så de på mandagens UL? 14 er jo fenomenalt! Kommer til å gå kjempebra!:D Gleder meg til å høre hva som skjer i morgen:)

De så 6 store egg på UL. Derfor var jeg overrasket at de tok 14. Nå venter spent for å høre fra de imorgen. :-)

1. IVF
--------------
Stimulerer --> 16.02.14
Uttak --> 28.02.14

For ett bra resultat !!!! Lykke til videre

Veldig bra! Krysser fingrene for fin befruktning :-)

Så spennende :) Heier på at det er fine egg med god kvalitet!

Sent from my iPhone using BV Forum

Lykke til videre :)

De så 6 store egg på UL. Derfor var jeg overrasket at de tok 14. Nå venter spent for å høre fra de imorgen. :-)

1. IVF
--------------
Stimulerer --> 16.02.14
Uttak --> 28.02.14

Gleder meg skikkelig til å høre hva de sier. Tenk om du får masse egg på frys!? Weee!:D :D

Så utrolig bra!! :) med så mange har du nok gode egg! Hvilket sykehus hører du til? :) er så redd for at jeg ikke skal få nok smertestillende.. :(

Supert resultat!! :D spennende frem mot innsett nå! :D

Sent from my SM-P600 using Tapatalk

Gratulerer med kjempe flott resultat!! :) :)

Fikk tlf tidligere i dag. Da er 6 egg som ble befruktet og begynte å dele seg, men hun kunne ikke si noe om kvaliteten enda. Vi får høre det på mandag. Håper de har alle god kvalitet og det blir flere egg på frys :-) :-)

1. IVF
--------------
Stimulerer --> 16.02.14
Uttak --> 28.02.14

Så utrolig bra!! :) med så mange har du nok gode egg! Hvilket sykehus hører du til? :) er så redd for at jeg ikke skal få nok smertestillende.. :(

Jeg hører til Haukeland. Ikke vær redd! Bare be om det, det vat jeg har gjort. De var veldig greie og snille. De spurt meg hele tiden hvordan jeg har det og forklart hele tiden hva er det de gjøre. Du må føle deg litt slapp og svimmel etter at du har fått smertestillender. Hvis ikke, får du mer. Jeg fikk en sprøyte også i mage siden jeg var så våken :-D

1. IVF
--------------
Stimulerer --> 16.02.14
Uttak --> 28.02.14

Fikk tlf tidligere i dag. Da er 6 egg som ble befruktet og begynte å dele seg, men hun kunne ikke si noe om kvaliteten enda. Vi får høre det på mandag. Håper de har alle god kvalitet og det blir flere egg på frys :-) :-)

1. IVF
--------------
Stimulerer --> 16.02.14
Uttak --> 28.02.14

Så bra!!! Shit! Det er jo faktisk et fantastisk bra resultat!!!:) Gratulerer så mye:):D

Jeg hører til Haukeland. Ikke vær redd! Bare be om det, det vat jeg har gjort. De var veldig greie og snille. De spurt meg hele tiden hvordan jeg har det og forklart hele tiden hva er det de gjøre. Du må føle deg litt slapp og svimmel etter at du har fått smertestillender. Hvis ikke, får du mer. Jeg fikk en sprøyte også i mage siden jeg var så våken :-D

1. IVF
--------------
Stimulerer --> 16.02.14
Uttak --> 28.02.14

Hvilke sprøyte var dette?? Jeg fikk kun morfin tablett... ( og seff lokalbedøvelsen)

Sent from my SM-P600 using Tapatalk

Man får tre ting som standard, morfin tabletter, avslappende medikament og lokalt bedøvelse. Om disse er ikke nok, får man en sprøyte i mage eller lår. Men jeg vet ikke hva heter disse sprøytene. :-)

1. IVF
--------------
Stimulerer --> 16.02.14
Uttak --> 28.02.14

Back
Topp