Ferdig med uttak

lille liss

Elsker forumet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Fikk ut 3 egg. Litt lite, men satser på at det holder. Har jo fjerna en eggstokk og en eggleder, så blir jo litt mindre i og med at jeg har bare en :/ Sist jeg hadde uttak, for tre år siden, ringte de iløpet av helga for å fortelle hvordan det låg an. Men nå er det bare å smøre seg med tålmodighet til mandag og håpe på vertfall ett befruktet egg og innsett.

Har begynt på Lutinus da, tre ganger daglig skal jeg ta det.

Du skal se dette blir fullklaff! Jeg hadde nøyaktig samme resultat som deg, tre egg ut. To ble befruktet og satt inn. Det ble til en perfekt, nå syv år gammel gutt ;). Heier på deg, jeg!

Tusen Takk ;)

Er så heldig å ha ei nydelig prinsesse på 2 år fra før, så dette er søskenforsøk ;) Litt mer avslappet nå når vi har klart det en gang før. Men sliter med ekstreme smerter ved menstruasjon, så håper på full klaff nå :)

Vondt i magen i dag og litt vindfull... Blæh... Trodde jeg berga da formen var fin i går :P Men men... Det hører jo med.

Masse lykke til i morgen :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vondt i magen i dag og litt vindfull... Blæh... Trodde jeg berga da formen var fin i går :P Men men... Det hører jo med.

Haha vindfull har jeg vært siden oppstart med Lutinus og her blåser det enda etter 12 dager :P

Hvordan gikk det i dag?? :D :D

Da er jeg ruger ;) Ett nydelig egg inn og til og med ett egg på frys. Det siste egget ble ikke befruktet. Men er kjempe fornøyd ettersom jeg bare fikk ut 3... Så håper de neste ukene går fort og at jeg får positiv test ;)

Så moro! Da er det bare å krysse både fingre og bein ;) håper de to ukene dine flyr myyye fortere enn mine har gjort :)

Back
Topp