ferdig med uttak oppdatering

t.t.h.

Elsker forumet
Nå er jeg ferdig med uttak for denne gangen[:)],håper det er siste gang.Denne gangen var det forferdelig vondt[:(]Fikk store smerter etter uttaket, måtte få ekstra smertestillende, så nå er jeg litt rusa,hehe.Fikk ut 13 fine egg, sist gang var det 7. Er litt overstimulert, magen er litt oppblåst[:'(]Klinikk hausken hadde fått en ny gyngolog, en ung en. ble litt skuffa at det ikke var hausken selv, hadde fått så tilitt til ham. Syns de kunne spurt oss først om det var greit at han andre tok over[&:] men han var grei ha nye, han sa det var veldig bra respons denne gangen i forhold til sist gang.[;)]

Nå har jeg prata med klinikken 7 egg var befrukta[:)]er det lite?med tanke på at de tok ut 13.

uff, kjedelig det var så vondt for deg! Men nå er det heldigvis over, og forhåpentligvis slipper du flere runder.

Jasså, har han en ny lege der. Kanskje det ikke er Hausken som skal ta ut eggene mine heller da. Men bare de veit hva de gjør, og er dyktige så er det jo greit.

Håper du får mange flotte befrukta egg[:)]

Wow, 13 fine egg! Dette blir spennende t.t.h [:D] Satser på at det blir siste gang snuppa, i hvertfall med den reaksjonen du hadde i dag..[&o] Mange klemmer sendes over til deg, med lykkeønskninger! Gler meg til oppdatering i morgen kor mange som er blitt befruktet!![:)][:)][:)][:)]

ORIGINAL: ElinR

ja får håpe d var siste uttaket da, 13 egg er jo kjempebra[:D][:D][:D][:D][:D]
blir spennende å høre i morra da hvor mange som er befrukta[:D]

Signerer, håper at smertene går fort over. Men kjempebra respons på deg nå[:)]

ORIGINAL: [miss]

Wow, 13 fine egg! Dette blir spennende t.t.h [:D] Satser på at det blir siste gang snuppa, i hvertfall med den reaksjonen du hadde i dag..[&o] Mange klemmer sendes over til deg, med lykkeønskninger! Gler meg til oppdatering i morgen kor mange som er blitt befruktet!![:)][:)][:)][:)]

miss: tusen takk[:)]hvordan går det med deg?.

Håper jeg ikke har skremt vette av noen her, for det var ikke meningen[&o] De sa at det ikke var vaneligt at det sko gjør så vondt, noen av egga lå veldig langt oppe på høyre side + at det som jeg fikk beskjed om på ul på torsdag at jeg hadde et egg på 41 ml, viste seg og være  en cycte[&:] 

T@nte 86: han nye gyn var veldig grei[:)],bare jeg som ble litt satt ut,og han virker veldig flink.[:)]

Tusen takk for at dere bryr dere om meg,og bruker tid på og svare meg[:)]dere er en fantastisk gjeng[:)]

Så kjekt at du fekk ut så mange egg[:)][:)]

Håpa smertene går vekk snart. Blir spennande å finna ut kor mange som er befrukta i måro [:D]

Uff ikkje godt med cyste. Håpa den forsvinner og ikkje gir deg nåken plager.

Lykke te, snart er du rugar [:D][:D][:D]

Krysser fingrene for deg! Må det bli noen fine egg som blir til minst et nydlilig barn!![:)] Vondt du hadde så mye smerter etterpå! Men blir det resultater er det verdt det.

Heia alle sammen[:)] første uttaket var ikke vondt,men denne gangen var det ikke bra.men er mye bedre nå[:)] er ganske fornøyd med antall egg[:)]

Mulan: hører du også til klinikk hausken?[;)]hvordan gikk det med uttaket?

ORIGINAL: t.t.h.

miss: tusen takk[:)]hvordan går det med deg?.

Joda, går fint med meg[:)] ikkje lenge til spraystart no! ikkje no til fredag, men neste!! blir godt og rart å komme i gang, litt uvirkelig er vel kanskje den rette følelsen..[8|][:)] Men grue meg i hjel til disse sprøytene da..[&o] MEN, kva gjer en ikkje for ei lita spire!![:D]

signerer

miss:det blir spennende,håper du får uttak før jul[:)]ikke gru deg til sprøytene, det er ikke vondt[;)]jeg grua meg også,men fant ut at det var ingeting og grue seg for[:)]

Masse lykke til,krysser alt for at det er nå du får gull egget[:)]

7 egg er jo kjempe bra! Grattis[:)]
Da blir det jo sikkert noen på frys også!

nesing: Nå gav du meg håp[:)]for en skjønn gutt du har[;)]håper vi får noen på frys.når kan klinikken vite det?

7 egg var bra det. det kan bli flere innen imorra. men 7 er veldig bra syns jeg.
lykke til imorra

7 egg er kjempe bra! Du får nok veta i måro om det blir nåken som kan frysast. Og det er det gode sjangsar for[;)]

Håpa i første omgang at det er gullegget som blir satt inn i måro [:)][:)][:)]

ORIGINAL: kate

Signerer[:D]

ORIGINAL: kate

Back
Topp