Ferdig med tul

Lunina

Glad i forumet
Maiblomstene 2017
Mailykke 2018
9f581760e2550870cb4fb20f30962903.jpg

Da er vi ferdig med tul,der var det en liten baby som sprella og koste seg[emoji173] ble flyttet litt tilbake da hun forrige gang bommet med noen dager[emoji4] er 9+2 i stedet for 10+0
Lykkelig[emoji173]

Da er vi ferdig med tul,der var det en liten baby som sprella og koste seg[emoji173] ble flyttet litt tilbake da hun forrige gang bommet med noen dager[emoji4] er 9+2 i stedet for 10+0
Lykkelig[emoji173]

Så fantastisk :Heartred snart er det min tur, håper jeg er like heldig :-) :Heartred

Tusen takk alle❤ var heldig med ul-apperatet i dag på Ahus :) var veldig gode bilder..så tilogmed 2 hjernehalvdel,armer og bein..hun zoomet inn så vi fikk se fingre og tær..trodde ikke det var mulig så tidlig jeg:D fatter det nesten ikke enda at nr 2 kommer før lillemor blir 1 år mest sannsynlig:eek:

Så spennende[emoji173] nesten helt likt i løypa vi da;) lykke til[emoji173]

Er også 9+2 i dag. Satt å så på bildet ditt og tenkte at "ja, er det omtrent sånn babyen min ser ut nå"[emoji4]

Er også 9+2 i dag. Satt å så på bildet ditt og tenkte at "ja, er det omtrent sånn babyen min ser ut nå"[emoji4]
Skal du på privat tul eller sykehuset? Må ha flaks på sykehuset hvilken ul apparat man får:rolleyes: men privat pleier alltid å være bra bilder:)

Skal du på privat tul eller sykehuset? Må ha flaks på sykehuset hvilken ul apparat man får:rolleyes: men privat pleier alltid å være bra bilder:)

Jeg var på TUL forrige uke. Går hos privat gynekolog. Har har veldig bra utstyr, så gleder meg til jeg skal tilbake i uke 14[emoji4]

Jeg var på TUL forrige uke. Går hos privat gynekolog. Har har veldig bra utstyr, så gleder meg til jeg skal tilbake i uke 14[emoji4]
Ja da får du fine bilder hver gang:) neste gang du skal får du kanskje vite kjønn også❤ trodde du skulle i morgen å var 9+2 da:p

Ja da får du fine bilder hver gang:) neste gang du skal får du kanskje vite kjønn også[emoji173] trodde du skulle i morgen å var 9+2 da:p

Ja,får nok vite kjønn da hvis jeg vil[emoji4]
Nei, er 9+2 i dag[emoji4]

[emoji7] Hurra! Er så moro å se ultralydbilder! Jeg skal ikke før i uke 12 og venter meg i hjel. 8+5 i dag. Blir ganske tette barn her også, om alt går bra. Første vil være ett år og fem måneder. [emoji4]

[emoji7] Hurra! Er så moro å se ultralydbilder! Jeg skal ikke før i uke 12 og venter meg i hjel. 8+5 i dag. Blir ganske tette barn her også, om alt går bra. Første vil være ett år og fem måneder. [emoji4]
Så herlig❤ ja den ventetiden er forferdelig, men regner med dagene dine går fort også men en liten i hus:D blir nok slitsomt i begynnelsen med 2 så små..men tenk hvor fantastisk det blir når de vokser litt til,hvor mye glede de vil ha i hverandre❤

Back
Topp