Ferdig med tidlig ul og 12 uker imorgen!

Tutta89

Forelsket i forumet
Hurra, nå er vi bare lykkelige over å ha sett vår fine lille baby som har det veldig flott! :-D Så nå kan vi endelig slappe av. Vi var hos sigrids ultra (som jeg også var hos forrige sv.skap). Storebror på 4 1/2 fikk være med og han syntes det var veldig stas! Endelig trenger det ikke å være hemmelig lengre :) sjenert liten som bare ville vise seg fra siden mens han/hun lå å suttet på hånden :-D

Vedlegg

• 2014-10-07 08.25.45.jpg
    2014-10-07 08.25.45.jpg
    307,1 KB · Visninger: 77
Så bra at alt var fint med den lille! :-) Jeg var også hos henne på mandag, og det var utrolig spesielt og veldig kjekt å se den lille bevege seg inni der. :-) Kjæresten min var med meg og han var så fasinert av den lille at han klarte ikke å få øynene bort fra skjermen en gang. :-) veldig stas! :-D og kan tenke meg det var kjekt for den kommende storebroren å se den lille :-)

Så herlig ett bilde :) og gratulerer med 12 uker! :)

Så bra at alt var fint med den lille! :) Jeg var også hos henne på mandag, og det var utrolig spesielt og veldig kjekt å se den lille bevege seg inni der. :) Kjæresten min var med meg og han var så fasinert av den lille at han klarte ikke å få øynene bort fra skjermen en gang. :) veldig stas! :-D og kan tenke meg det var kjekt for den kommende storebroren å se den lille :)

Ja ikke sant! Er noe ekstra spesielt å få se den lille under utviklingen♡

Iiii, så koselig :D Har så lyst å ha med storesøster på 2 og et halvt på OUL, for hun gleder seg sånn <3 Men de skrev at de ikke ønsket det :'(

Back
Topp