Ferdig med svangerskap?

Skulle jo bare ha 2.. Men nå er det blitt 3 :D så er veldig ferdig! Litt trist akkurat nå, for dette er en så ufattelig deilig tid, og syntes det er litt trist at dette er siste gang jeg får oppleve det.. Skal snakke med legen min om sterilisering på 6 ukers kontrollen :)

Mest sannsynlig så er vel jeg ferdig :-( har jo ingen å få flere barn med og blir ikke å finne meg noen ny på kanskje 4-5 år om ikke mer eller aldri.. vil i tillegg bare ha ei jente siden jeg har to gutter fra før og skal jeg bli gravid på normalt vis så aner jeg ikke hvordan det blir psykisk om det viser seg å være enda en gutt! (for da får jeg jo aldri jenta mi!!) Såååå... jeg aner ikke egentlig :-/

Vet ikke. Har ikke lyst til å være gravid en gang til, og er ikke sånn overbegeistra for nyfødt/babytiden. Fødsel har jeg sagt under begge fødslene mine at jeg aldri gjør igjen, men nå har jeg SÅ lyst til å oppleve det igjen. Helt merkelig:p
Kan ikke få fler enda iallfall, da må begge være ganske selvstendige, og da er jeg over den alderen jeg ønsker å være ferdig med å få barn:P så vi får se med tiden:D

Akkurat nå frister det ikke med en runde til, siden 9mnd gravid er laaaaaang tid. Og fødselen var jo ikke noe gøy, selv om den gikk veldig fint. Og søvnmangelen er ganske stor akkurat nå... Men så unner jeg vesla søsken, så det må vel bli en til om noen år. Type 4-5... Da er vel alt det vonde glemt :)

Fått 2 og er fint ferdig med å produsere :-)

Fikk vår første for 4 uker siden og tenker at skal nok prøve på en til:) jeg er 37 år og samboer er 28 så mot slutten av neste år skal vi starte prøving. Enten på vanlig måte eller å bruke egg vi har på frys på sykehuset:)

Jeg var helt sikker på at jeg ikke ville ha flere da jeg gikk gravid med nummer 2. Hadde et fryktelig tøft svangerskap. Nå er mini 4 dager og jeg begynner allerede å ombestemme meg :D Det var vel ikke såååå ille...?

Skal SÅ ha mer!! Kjenner jeg er litt små sjalu på de som er gravide allerede! Å det er bare 18 dager siden jeg fødte! Så her blir det både en og to om ikke tre til :) men tror vi får vente noen få år å kose oss masse med lille skatt nå først ❤️

Planen her var å få unge om 4-5 år, P-pillene mine var ikke enige :P vi hadde i grun tenkt en, men eg kunne godt tenkt meg ihvertfall en til. Selv om våkenetter i barsel og forferdelig svangerskap, hele opplevelsen er fantastisk uansett :)

Jeg har to og er fornøyd med det :)

Blitt anbefalt å ikke gå gravid eller føde igjen, så priser meg fornøyd med to jenter med 26 mnd imellom <3

Back
Topp