Ferdig med svangerskap?

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Uhell skjer jo, noen ganger, men føler dere dere ferdige? Fått de barna dere skal ha, eller skal dere ha flere barn? :) her er jeg ferdig, to stk holder for meg. Bare tanken på svangerskap og fødsler gjør meg uvel :hilarious: Hadde grusomt vondt da jeg fødte lillegull og tør ikke risikere noe sånt igjen. Hadde jo bare flaks som fikk epidural, "skulle egentlig ikke fått det", er sjeleglad for at jeg fikk det da :happy: Men føler meg 100% ferdig med sånt ja.

Hva med dere?

Nå er jeg fortsatt gravid og føler meg veldig ferdig med alt som har med graviditet og gjøre, og vi har sagt at det her blir siste, men syns det er litt vedmodig og tenke på at det her er siste babyen.

Vi har to og er ferdig. Men vi er enda unge (24 og 25) så skal aldri si aldri men tviler på det blir mer :) litt trist at jeg aldri skal gå gravid igjen men kommer nok til å føle det om vi har to eller ti så :p

Ej sa ej va ferdig med dei to første eg fikk,men no fikk eg nr tre å no er eg vertfall ferdige :P mannen kunne godt tenkt seg en til,men å gå gravid e et mareritt for mej å ej hata de,so her blir de garantert ikkje fleire

Vi er absolutt ferdige! 2 friske fine barn, kan ikke be om mer og er veldig veldig takknemmelige for de vi har! :-)

Vi er ferdige, det er nok med 3 :) Jeg skulle gjerne født igjen da, synes det er en fantastisk opplevelse :)

Jeg er ikke ferdig, haha. Sitter med en på 5 uker, og har allerede mast på meg en til. Har to fra før, og selv om jeg ikke liker og takler å gå gravid så godt, har jeg veldig lyst på en til. Det kan ikke være siste babyen min jeg har nå, og selv om vi er heldige og har fått to friske og flotte barn, vil jeg prøve en til :) jeg har alltid hatt lyst på tre, mannen har hatt lyst på to, men han og er enig i at vi skal ha en til nå etter at nr 2 kom :p

Nå er jeg fortsatt gravid og føler meg veldig ferdig med alt som har med graviditet og gjøre, og vi har sagt at det her blir siste, men syns det er litt vedmodig og tenke på at det her er siste babyen.
Ja, det ligger nok litt i oss mødre :) og så glemmer vi fødselen litt og våkenetter litt etterhvert...

Vi har to og er ferdig. Men vi er enda unge (24 og 25) så skal aldri si aldri men tviler på det blir mer :) litt trist at jeg aldri skal gå gravid igjen men kommer nok til å føle det om vi har to eller ti så :p
Nei, hvem vet hva som skjer om 5-10 år :p er 25 selv.

Blir nok en til. Enebarn høres så ensomt ut. Jeg lærte mye av både lek og krangling med min lillebror, så ønsker det samme for min lille. Men absolutt ikke enda! Vi får se hva framtiden bringer med seg :)

Nå er vi garantert ferdige! 3 stk holder for oss :D
Lillemann nå var jo ett uhell, noe vi nå selvfølgelig er veldig glad for :)

Jeg har 3 nå å er ferdig!
Skal gjøre alt i min makt for å ikke bli gravid :p men uhell kan skje å viss det gjør så er abort uaktuelt for meg :) ( er for frivillig abort altså, men jeg hadde ikke klart det )

Ønsker meg en til, men frister lite foreløpig :P så vi får se om jeg "glemmer" kvalme, bekkenløsning, høyt BT, hodepine, horrible pressrier, sting, vonde pupper og ammetrøbbel ;) ;)

Vi har vel ikke bestemt det enda. Kan bli en til, men nå koser vi oss med lillebror.:)
Det er tungt å gå gravid. :)
Fødselen jeg hadde nå tar jeg lett pånytt for den var over på et øyeblikk, men de er jo forskjellige så neste behøver jo ikke å være sånn neste gang.:)

Jeg er definitivt ferdig. Etter å ha født babyene i uke 26, så tørr jeg ikke gå gravid igjen, siden fødselen mest sannsynlig startet på grunn av svak livmor og livmorhals. Orker ikke utsette meg, barnefar og ungene for det. Vi har uansett fått to perfekte, vakre små. Både gutt og jente!

Back
Topp