Ferdig med pynt

Shauri

Forumet er livet
VIP
Jeg og besteveninna mi (og ungene mine) var og pyntet kirkestua for dåpen i morgen. En ting mindre å tenke på. I morgen har jeg det mildt sagt travelt fram til dåpen starter kl 13.. skal bli så deilig når alt er ferdig, hehe.

Jeg og besteveninna mi (og ungene mine) var og pyntet kirkestua for dåpen i morgen. En ting mindre å tenke på. I morgen har jeg det mildt sagt travelt fram til dåpen starter kl 13.. skal bli så deilig når alt er ferdig, hehe.

Så gøy:):) Måtte det bli en flott og koselig dag i morgen:) gleder meg til bilder:p

Lykke til!!!

Sent from my ST25i using BV Forum mobile app

Masse lykke til med den store dagen!! :D Håper alle mann er friske og raske!!

Sent from my GT-I9000 using BV Forum

Masse lykke til i morgen:-)

Hvordan er formen til mannen og storebror nå? Håper de er bedre:)

Hvordan er formen til mannen og storebror nå? Håper de er bedre:)
Storebror er helt tilbake til normalen. Mannen min er på bedringens vei, ihvertfall var han det i går - men ikke helt på plass enda. Håper han er bedre i dag - har akkurat vekket han sånn at jeg kan løpe kjapt over i butikken uten å ta med ungene.

Storebror er helt tilbake til normalen. Mannen min er på bedringens vei, ihvertfall var han det i går - men ikke helt på plass enda. Håper han er bedre i dag - har akkurat vekket han sånn at jeg kan løpe kjapt over i butikken uten å ta med ungene.

Håper formen hans blir noenlunde normal igjen til dåpen:) håper dere får en fantastisk dag:D

Jeg gleder meg til å se bilder:-) Håper alt gikk som det skulle:-)

Jeg også gleder meg veldig til bilder og høre om dagen:)

Hatt en flott dag. Blir bilder og slikt i morgen, nå tar jeg og Daniel en tidlig kveld. Tror vi har fortjent det!

Håper dere har en flott dåp i dag Shauri :-)

Legg gjerne ut bilder!! :)

Så godt og høre dere hadde en flott dager. Skjønner det er på tide m en velfortjent hvil:p sove godt. Gleder meg til bilder:)

Hatt en flott dag. Blir bilder og slikt i morgen, nå tar jeg og Daniel en tidlig kveld. Tror vi har fortjent det!

Gleder meg til bilder! :D Kjekt at du er fornøyd med dagen! :D

Sent from my GT-I9000 using BV Forum

Back
Topp