Ferdig med permisjon?

Min permisjon går snart ut, men jeg tar ferien min før jeg begynner å jobbe. Barnehage 4 dager i uka fra høsten og pappan er hjemme siste dagen. Tror barnehage blir veldig bra for lillemor, for hun blir allerede nå veldig urolig de dagene vi ikke treffer noen andre :confused: Er visst en sosial liten skapning vi har fått!
 
Nå er min første uke tilbake i jobb ferdig, og det har gått overraskende bra. Mye bedre enn jeg fryktet! :D Savnet etter mini, som jeg har følt mye på tidligere når jeg har vært borte, har jeg nesten ikke kjent på. Hvorfor vet jeg ikke, men jeg vet jo at guttene koser seg veldig hjemme, og i tillegg har samboer sendt meg et par bilder av mini ila dagen, og det har hjulpet masse!

Foreløpig er konklusjonen at det er godt å være tilbake på jobb også. Hver tid har sin glede. :)
 
Nå er min første uke tilbake i jobb ferdig, og det har gått overraskende bra. Mye bedre enn jeg fryktet! :D Savnet etter mini, som jeg har følt mye på tidligere når jeg har vært borte, har jeg nesten ikke kjent på. Hvorfor vet jeg ikke, men jeg vet jo at guttene koser seg veldig hjemme, og i tillegg har samboer sendt meg et par bilder av mini ila dagen, og det har hjulpet masse!

Foreløpig er konklusjonen at det er godt å være tilbake på jobb også. Hver tid har sin glede. :)
Så bra :)
Det er også min konklusjon etter min første uke på jobb (som bare var to dager). Det er litt godt å være tilbake i et miljø med voksne igjen, men jeg gleder med til å bruke tid på guttene om ettermiddagene. Og i helga har vi kost oss mye :)
 
Jeg tenker ikke på barna eller savner dem når jeg er på jobb..merkelig nok, ikke så mye hvertfall, men får en skikkelig klomp i magen når jeg drar fra dem. og blir overlykkelig når jeg kommer hjem å ser dem igjen :) Nå kommer også baby til jobben for å bli amma også. Og når jeg ser ho og pappan står der kjenner jeg at jeg har savna dem veldig allikevel ;p
 
Så bra det har gått flott for dere å begynne igjen ☺
 
Det er egentlig litt rart at det skal gå så greit. Har sett for meg at fet kom til å bli så mye verre. For min del ble jeg mentalt klar for jobbstart og tid borte fra mini de siste ukene av permisjonen. Det er ikke veldig mange ukene siden jeg definitivt ikke var klar i det hele tatt.
 
Back
Topp