Ferdig med permisjon?

Plutti89

Plutti89
Hvor mange er ferdige med sin permisjon nå?
Her har jeg 10 dager igjen :)

Men kjenner jeg gleder meg til å begynne igjen, og få litt rutiner i min egen hverdag igjen :)

Og regner med snuppa bare får det fin fint hjemme med pappan :)
 
Begynner ikke før 10 august. Men må ta ulønnen perm siden vi ikke fikk bhg plass
 
Jeg begynner å jobbe om akkurat en uke.. Jeg både gleder og gruer meg :) Men litt greit å begynne på en torsdag da ;)
 
Jeg begynner også å jobbe nese uke. Er utrolig spent på hvordan det blir, men kjenner jeg ser litt frem til det. Det skal bli godt å fylle dagene med noe annet enn babylogistikk og slike ting. Jeg kommer til å savne mini veldig, men vet at han og pappaen kommer til å ha det så fint sammen på dagtid! :D

Når det likevel er opprettet en slik tråd; hvordan gjør dere det med pumping, amming, mm eller mme? Jeg gidder rett og slett ikke pumpe meg lenger, så jeg kommer til å amme på morningen og kvelden, og en gang på ettermiddagen når jeg har kommet hjem fra jobb. Pappaen vil kunne gi mme hvis det er behov for det.
 
Jeg begynner også å jobbe nese uke. Er utrolig spent på hvordan det blir, men kjenner jeg ser litt frem til det. Det skal bli godt å fylle dagene med noe annet enn babylogistikk og slike ting. Jeg kommer til å savne mini veldig, men vet at han og pappaen kommer til å ha det så fint sammen på dagtid! :D

Når det likevel er opprettet en slik tråd; hvordan gjør dere det med pumping, amming, mm eller mme? Jeg gidder rett og slett ikke pumpe meg lenger, så jeg kommer til å amme på morningen og kvelden, og en gang på ettermiddagen når jeg har kommet hjem fra jobb. Pappaen vil kunne gi mme hvis det er behov for det.
Jeg komner til å gjøre som deg. Amme på morgen, ettermiddag og kveld - så lenge han ønsker. Og så spiser han ennå på nettene.. :/ Ellers får pappa gi mme ved behov :)
 
Jeg begynner også å jobbe nese uke. Er utrolig spent på hvordan det blir, men kjenner jeg ser litt frem til det. Det skal bli godt å fylle dagene med noe annet enn babylogistikk og slike ting. Jeg kommer til å savne mini veldig, men vet at han og pappaen kommer til å ha det så fint sammen på dagtid! :D

Når det likevel er opprettet en slik tråd; hvordan gjør dere det med pumping, amming, mm eller mme? Jeg gidder rett og slett ikke pumpe meg lenger, så jeg kommer til å amme på morningen og kvelden, og en gang på ettermiddagen når jeg har kommet hjem fra jobb. Pappaen vil kunne gi mme hvis det er behov for det.
Samme her, orker ikke pumpe hver dag. Får jo en time kortere arbeidsdag de første mnd så tror jeg skal klare å holde meg til jeg kommer hjem. Han tar mme så tenker han får en flaske midt på dagen og så ammer jeg før og etter jobb, og til kvelden. Begynner å jobbe om halvannen uke! Litt vemodig men skal nok bli greit også :)
 
Skal være hjemme til neste høst☺ skal jobbe litt helg og kvelder etterhvert da..
Fikk ikke bhg plass!
 
Har heller ikke fått bhg plass enda, men står på venteliste.. Men har spart litt ferie å sånt, også får vi spørre besteforeldre og tanter hvis vi må ha b.vakt :) jeg jobber turnus med bare 58% stilling, så blir jo ikke så mange dagene vi må ha b.vakt..

Men er det ingen som bruker dagmamma lenger?

Jeg har mye mer lyst til å ha hatt lillemor til en dagmamma i ett par år før bhg, men bor på en liten plass å her er ingen som jobber som det :/
 
Har heller ikke fått bhg plass enda, men står på venteliste.. Men har spart litt ferie å sånt, også får vi spørre besteforeldre og tanter hvis vi må ha b.vakt :) jeg jobber turnus med bare 58% stilling, så blir jo ikke så mange dagene vi må ha b.vakt..

Men er det ingen som bruker dagmamma lenger?

Jeg har mye mer lyst til å ha hatt lillemor til en dagmamma i ett par år før bhg, men bor på en liten plass å her er ingen som jobber som det :/
Vi blir nok å prøve å få tak i dagmamma, siden vi ikke har krav på plass. Håper jo vi får plass, men sikkert dumt å sjanse på det. Men vet ikke om noen dagmammaer her og har ingen kjente som kan anbefale noen heller, så vet ikke helt hvordan det vil bli..
 
3 uker til jeg begynner. :(
Skal amme morgen, ettermiddag og kveld, tenker jeg. Hvis hun vil da. Orker ikke pumpe så faren skal gi mme på tutekopp midt på dagen.
Gruer meg til å gå på jobb. Eller... Jeg gruer meg til å være vekke fra henne så mange timer om gangen. Gleder meg egentlig til å jobbe. Min største drøm er å jobbe redusert og få mer tid med jenta mi. :p
 
Har heller ikke fått bhg plass enda, men står på venteliste.. Men har spart litt ferie å sånt, også får vi spørre besteforeldre og tanter hvis vi må ha b.vakt :) jeg jobber turnus med bare 58% stilling, så blir jo ikke så mange dagene vi må ha b.vakt..

Men er det ingen som bruker dagmamma lenger?

Jeg har mye mer lyst til å ha hatt lillemor til en dagmamma i ett par år før bhg, men bor på en liten plass å her er ingen som jobber som det :/
Vi har avtale med dagmamma, så poden skal være der fire dager i uken, og så må vi ta fri eller ordne annen barnepass den femte dagen. Jeg tror egentlig at det vil bli en god løsning for oss :)

Jeg har forespeilet min arbeidsgiver om at jeg ønsker å jobbe litt redusert (80%) nå som barna er små. Men jeg får se når jeg kommer meg ut i jobb igjen, for jeg har også mulighet til å jobbe inn og jobbe hjemmefra :)
 
Skal være hjemme med snuppa til august neste år :) dette er siste barnet og ønsker å gå lenge hjemme. Så lenge vi har muligheten til det så har hun det best hjemme med meg :)
 
permisjonen er over, men jobber bare deltid. og ho skal ikke i bhg før høsten 2016 :) pappan får ikke tatt sin del av permisjonen. Skulle vært lettere å få overført hans uker på meg.. for nå mister vi de ukene, nå jobber jeg deltid så går bra, men tenker også på andre som mister 10uker permisjon.. 10uker er mye for en baby, for det er faktisk barnet som har krav på å være med foreldrene sine :)
 
Permisjonen var over for to dager siden :eek: men skal ha noen uker ulønna og ferie før jeg starter igjen i starten av august. Da begynner han i barnehage! Pappan skal være litt hjemme så det blir en myk start :)
 
Jeg har permisjon til siste uka av september! ! Veldig deilig!!
 
Skal være hjemme med snuppa til august neste år :) dette er siste barnet og ønsker å gå lenge hjemme. Så lenge vi har muligheten til det så har hun det best hjemme med meg :)

Er helt enig i at det beste for barnet de 2-3 første årene er å være hjemme med mamma eller pappa :) bare så synd at det ikke er et alternativ for mange :/

Her har vi hus og billån så kan ikke ta ut ulønna permisjon for da risikerer vi å miste huset..

Men slik er det bare...
 
Jeg skal begynne å jobbe i slutten av september. Deilig å være hjemme med lillemor,skulle ønske vi hadde økonomi til at jeg kunne vært hjenme enda lenger,men men. Fikk heldigvis barnehageplass,så slipper vi å bekymre oss for det ;)
 
Skal være hjemme med snuppa til august neste år :) dette er siste barnet og ønsker å gå lenge hjemme. Så lenge vi har muligheten til det så har hun det best hjemme med meg :)
Helt enig med deg! :)
Viktig å kose seg så lenge som mulig når man har anledning til det. Denne tiden kommer ikke i reprise. ❤
 
Har fått permisjon til august, siden jeg er blitt alene. Ble oppringt angående jobb. Intervju denne uken. Så får se hvordan overgangen blir. Har barnehageplass fra august:)
 
Back
Topp