Ferdig med OUL!

Medusa_83

Forumet er livet
Og alt ser veldig fint ut :) Vi vil jo ha en overraskelse, så kjønnet vet jeg lite om. Det KAN hende noe av morkaka ligger foran åpningen, så jeg skal tilbake i januar for å sjekke det. Og termin ble flyttet fra 6. til 1. mars :)

Får ikke til å legge inn bilde, dessverre, men vi fikk noen veldig fine! Glad nå :)

Gratulerer <3 så deilig med bekreftelse på at alt var fint :) Foranliggende morkake har flyttet på seg i alle de tilfellene jeg har hørt om tidligere :) hvis det hjelper ;)

Gratulerer ❤️ jeg fikk også ny time for å se om morkaka flytter på seg :D

Gratulerer !! Så fantastisk!!

Syns det er så gøy at det er flere og flere som nå kommer til OUL.

Hurra :dance011:dance011:dance011

Gratulerer <3 så deilig med bekreftelse på at alt var fint :) Foranliggende morkake har flyttet på seg i alle de tilfellene jeg har hørt om tidligere :) hvis det hjelper ;)
Ja, den gjør jo ofte der. Men forrige gang gjorde den ikke det på meg. Men stresser ikke så mye med det. Der blir som det blir, og uansett stas å få hilse på en gang til:)

Fantastisk! :) Gratulerer så mye med "overstått" oul! :)

Så kjekt at terminen ble flytta litt da! ;)

Gratulera !
Er dette din første UL dette svangerskapet?
Me ska på OUL f.k mandag, men fekk termin 11.mars allerede 1 UL som var i uke 5/6.... Spent på om denne KAN bli endra på på OUL.....

:Heartred:Heartred:Heartred

Så deilig!! Gratulerer! :D

Gratulera !
Er dette din første UL dette svangerskapet?
Me ska på OUL f.k mandag, men fekk termin 11.mars allerede 1 UL som var i uke 5/6.... Spent på om denne KAN bli endra på på OUL.....

:Heartred:Heartred:Heartred
Nei, jeg var på en i uke 7 (for å sjekke at det ikke var exu), og da stemte termin med 6. mars. I uke 11-12, mente gynekologen min at termin var 1. mars, men siden dette ikke var en offisiell sjekk, byttet vi ikke termindato da... Lykke til på mandag! Det blir nok stas!

Gleder meg kjempemasse!! Blir spennande å sjå om alt e vel :Heartred

Håpe jo sjølvsagt det! Då ska det glade budskap spres :love017

Ikkje så flink på forkortelser innen svangerskap.... Ke betyr exu? :Heartred

Gleder meg kjempemasse!! Blir spennande å sjå om alt e vel :Heartred

Håpe jo sjølvsagt det! Då ska det glade budskap spres :love017

Ikkje så flink på forkortelser innen svangerskap.... Ke betyr exu? :Heartred
Exu betyr extrauterint svangerskap, altså svangerskap utenfor livmoren :)

Gratulerer! Så gøy! Og så gøy å ha en spennende overraskelse i vente om noen måneder når dere får se lillegutt eller lillejenta! :)

Og alt ser veldig fint ut :) Vi vil jo ha en overraskelse, så kjønnet vet jeg lite om. Det KAN hende noe av morkaka ligger foran åpningen, så jeg skal tilbake i januar for å sjekke det. Og termin ble flyttet fra 6. til 1. mars :)

Får ikke til å legge inn bilde, dessverre, men vi fikk noen veldig fine! Glad nå :)

Så spennende, vi klarte nok ikke å vente.. Vi må vite alt :p

Back
Topp