Ferdig med oul !

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Å fy fader så nervøs jeg var da jeg lå der...
I det jordmor tok ul apparatet på magen tittet jeg etter hjertet!Der var det og det slo så fint! 10 kilo datt av skuldrene mine!!!
Alle målinger stemte fint, jeg ble satt en dag tilbake, så er 17+ 6 i dag med termin 10/4/15! Det var en kjempeflott opplevelse :)
MEN jeg må inn igjen i uke 32, da morkaken lå og dekket for utgangen ;) det gjorde den med nr 2 også, men flyttet seg før fødsel. Grunnen til lite liv er fordi den også ligger på fremveggen.

Og, vi venter forresten vår snuppe nr 3:) var så redd for å bli skuffet, men jeg fikk faktisk en kjempe lettelse i kroppen! Kanskje det var det jeg ønsket meg likevel, men blitt påvirket av alle rundt ;)

Så flott! Gratulerer!! Ble litt bekymret siden det tok så lang tid før du oppdaterte ;-) gleeeeder meg til ul om 1,5 uke - da er jeg 19 uker på vei :-)

Gratulerer så masse med en liten prinsesse i magen :-D
Godt å høre at alt står bra til ;-)

Takk skal der ha alle sammen :) gleder meg sånn til å fortelle det til jentene mine når de kommer hjem:) de har jo ønsket seg ei lillesøster såååå mye :)

Gratulerer :)

Gratulerer så mye :D
Gleder meg masse til ul på Fredag <3
selv om vi ikke skal vite kjønn ;)

Kjenner igjen den å lete etter hjertet! De første sekundene studerer man jo skjermen helt manisk. :P

Gratulerer så mye med jente nummer tre! :D Hehe, det er spennende med disse oppdateringene, altså!

Gratulerer såå mye :) kan tenke meg det er stas for storesøstrene og få en liten lillesøster❤️

Gratulerer med snuppe nr 3 på vei. Kan tenke meg det blir stas i heimen når jentene dine får høre nyheten :)

Back
Topp