ferdig med noen julegaver alt

stinel skrev:

bondekone skrev:

Labambie skrev:
Oi! Det var raskt! Nei, jeg har begynt å tenke på hva jeg kan kjøpe til barna, for de ønsker seg jo som regel bare "ræl". Til voksne så liker jeg å vente, også fordi jeg synes de kan få lov til å bytte gaven om de ønsker det.

her har vi kjøpt glass til en del av ungene med navn på, det har vært en hitt blandt vennene våres

80,00
BARNEGLASS
"Uknuselig" barneglass.Prisen er med

hvor er det glasset kjøpt??

http://www.gavegravering.no/netthandel.asp?action=29&drop=48

jeg kjøpte det på elverum på jakt og fiskedagene, dette er hjemmesiden dems

Tenker alltid at jeg skal være tidlig ute men ender ikke opp sånn  har faktisk en bursdagsgave(november) klar og en halv julegave, altså må ha noe mer til den!

Skal prøve å kjøpe litt her og der fremmover nå for at det ikke skal bli så dyrt til jul, har 5-6 bursdager fra siste uka i november og frem til jul også...dyrt

Var på Bilka i Dk, der var det 40% på all LEGO. Så da ble det faktisk shoppet legos til alle barna jeg kom på. Og synest vi fikk mye for pengene. Men ellers blir det nok ikke shoppet så mye mer gaver før det nærmer seg.

bondekone skrev:

Labambie skrev:
Oi! Det var raskt! Nei, jeg har begynt å tenke på hva jeg kan kjøpe til barna, for de ønsker seg jo som regel bare "ræl". Til voksne så liker jeg å vente, også fordi jeg synes de kan få lov til å bytte gaven om de ønsker det.

her har vi kjøpt glass til en del av ungene med navn på, det har vært en hitt blandt vennene våres

80,00
BARNEGLASS
"Uknuselig" barneglass.Prisen er med

Genialt! :D *føres opp på listen med julegaver*

Back
Topp