ferdig med noen julegaver alt

bondekone

Forumet er livet
Er det andre som også driver å fordeller innkjøp av julegaver utover året?
Her har vi alt fått i hus 5 julegaver, så da er vi godt i gang med gaver kan en si

Oi! Det var raskt! Nei, jeg har begynt å tenke på hva jeg kan kjøpe til barna, for de ønsker seg jo som regel bare "ræl". Til voksne så liker jeg å vente, også fordi jeg synes de kan få lov til å bytte gaven om de ønsker det.

Labambie skrev:
Oi! Det var raskt! Nei, jeg har begynt å tenke på hva jeg kan kjøpe til barna, for de ønsker seg jo som regel bare "ræl". Til voksne så liker jeg å vente, også fordi jeg synes de kan få lov til å bytte gaven om de ønsker det.

her har vi kjøpt glass til en del av ungene med navn på, det har vært en hitt blandt vennene våres

80,00
BARNEGLASS
"Uknuselig" barneglass.Prisen er med

Her er vi nesten ferdige med julegavene.

Har igjen noen 5-6 gaver bare, og det er gavekort så greit og vente med det.

Heldige damen:) Jeg har kommet litt lenger i planleggingen, men ikke fått starta ennå:) Knirker igang en av de første dagene nå. Så fort jeg har fått tatt bilder av søskenbarna til sønnen min:)

bondekone skrev:

Labambie skrev:

her har vi kjøpt glass til en del av ungene med navn på, det har vært en hitt blandt vennene våres

80,00
BARNEGLASS

Hvor kan en kjøpe disse?

Her har jeg kjøpt noen og betalt de og,men har ikke helt fått de i hus enda.... Har bestilt over nett og venter en del pakker i posten:-)

bondekone skrev:

Labambie skrev:

80,00
BARNEGLASS

De var jo stilige da,hvor er de kjøpt,om du vil dele?

Jeg er ferdig med fem julegaver, tre av de er ferdig innpakka, merka og sendt med for og far oppover til oppbevaring. (Sånn at jeg sliper porto til jul).

Fått to julegaver i hus, og halvparten av kalendergavene ;)

Jeg har ikke plass til å stæshe bort ørten julegaver i et halvt år omtrent så jeg venter til desember jeg. Jeg synes det er litt kos å se den økende stabelen med julegaver de siste ukene før jul, det er ikke SÅ mange gaver vi skal kjøpe heller. Det er liksom en del av julestemninga å handle julegaver rett før jul synes jeg :-)

oi så effektiv;-) er kanskje ikke så dumt å begynne tidlig. flink du er

besnik skrev:

bondekone skrev:

Labambie skrev:

80,00
BARNEGLASS

De var jo stilige da,hvor er de kjøpt,om du vil dele?

jeg har kjøpt de på elverum på vilmarks messa, stort sett hvert år så skriver jeg opp de ungene vi kjenner som ikke har fått. De har egen hjemme side som en kan bestille fra også, de har en del andre ting også som en kan få navn eller tekst på

www.gavegravering.no

Planlegging starta såfort det ble august, men har ikke kjøpt mer enn et par småting. Det viktigste er å ha lista under kontinuerlig arbeid Syns den bytteproblematikken er litt kjedelig, for mange ønsker jo å bytte...

I tillegg er det jo mange som syns det er rart å bli spurt om julegaveønsker, for mange har jo bursdag før den tid, som meg som har bursdag tidlig på året, ikke tenker på

Har fått kjøpt 7 stk men mangler mange enda men ganske greit at Bilka i DK hadde
40% på lego så fikke mine foreldre til og shoppe en del til meg+har
kjøpt litt ulltøy til svigers osv. Når jeg er ute og shopper og jeg kommer over noe
jeg ser som er en evt fin julegave til noen av de 20 som skal så slår jeg til.
Alle nevøene mine får lego i år og de digger det,har ellers pleid og kjøpe
skogstad fleeceset som ofte kommer på tilbud til 200 på denne tiden.
Syns det er kjekt og bruke tid på presangene og legge litt i det og så får
jeg ofte mye mer for pengene slik at det blir skikkelig fine presanger.

bondekone skrev:

Labambie skrev:

80,00
BARNEGLASS

hvor er det glasset kjøpt??

Flink du erHer har jeg ikke fått begynt ennå, blir vel i okt/nov tenker jeg!

Back
Topp