Ferdig med level 2 av 30DS.

Krølla82

Forumet er livet
Wow!! Den forskjellen er helt syk!! Du er RÅ flink!!

Ser at du skriver at du har lagt om kostholdet.
Hvordan teller man Kcal da? Har ikke peiling på sånt jeg....

wow[:D][:D][:D][:D] du er min motivasjon krølla bare så du veit det[:D][:D] fy flate så flink du er[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Rico82

Jeg har meldt meg inn i vektklubben til greteroede, det er gratis, veier det jeg spiser og den regner ut antall kcal jeg spiser om dagen. Ligger på mellom 15-1600 kcal om dagen.

Ja du er alså kjempeflink! Du har fått bedre resultat enn meg!! [;)][:D]

ORIGINAL: Krølla82

Jeg har meldt meg inn i vektklubben til greteroede, det er gratis, veier det jeg spiser og den regner ut antall kcal jeg spiser om dagen. Ligger på mellom 15-1600 kcal om dagen.

Da må jeg kjøpe meg kjøkkenvekt!  Hva spiser du da? og hvor ofte?

KNALL bra Krølla!
Imponerende!!

Tuller du eller??? Det der er jo helt rått!!! Så utrolig flink du er!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ORIGINAL: Krølla82

Da må jeg kjøpe meg kjøkkenvekt!  Hva spiser du da? og hvor ofte?

Ja kjøkkenvekt er greit å ha, jeg har bare en billig en fra ikea.

Jeg spiser vanlig mat til middag,men ikke fastfood. Spiser mye grønnsaker. Drikker kun vann. Godteri kun på lørdag. Spiser litt nøtter, skjelden brød mest knekkebrød. Får jeg lyst på noe tar jeg meg en tyggis det funker bra for meg.

Spiser 3 hovedmåltider og 2 mellommåltider. blir vel ca hver 3-4time.

Tusen takk alle sammen, det er gøy å se resultater og få så positive tilbakemeldinger.[:D]

ORIGINAL: lusa

wow[:D][:D][:D][:D] du er min motivasjon krølla bare så du veit det[:D][:D] fy flate så flink du er[:D][:D][:D]

signerer så inni granskauen!!!!!!![:D]

oi oi , så utroli bra !!!! [:D][:D] ser stoooor forskjell !

hvordan er det med klærne dine nå da , har du noe som passer lenger ?? må vel ha blitt alt for store , etter å ha mistet så mangen cm ??

ORIGINAL: gulledulle

oi oi , så utroli bra !!!! [:D][:D] ser stoooor forskjell !

hvordan er det med klærne dine nå da , har du noe som passer lenger ?? må vel ha blitt alt for store , etter å ha mistet så mangen cm ??

T-shorter og gensere begynner å bli løsere og løsere ja. Har et par t-shorter som begynner å minne mer om kjoler...hehe
Buksene er også mye løsere har et par bukser som ikke vil sitte på lenger. Har mange bukser med stretch og der bruker jeg ikke stretchen lenger...hehe...de trenger ikke strekke seg lenger. Må få shoppa meg noen nye klær etterhvert ja,men tenkte jeg skulle prøve å gå ned enda litt mer før jeg kjøper inn noe særlig.

*applaus* [:D][:D][:D] Har du sett? Såååå flink du har vært!!!
DET, var utrolig mange cm på kun 10 dager da[:-][:D][;)] Imponerende!!!
Det er egentlig så lite som skal til før man begynner å merke at det går fremover, og det gir jo motiviasjon i stoooore mengder[:D]
Fortsett sånn du!!!
[:D]

Back
Topp