Ferdig med kvalmen?

Baby-love

Betatt av forumet
Jeg har termin 27 nov å er derfor litt "bak" mange i denne gruppen. På lørdag kommer jeg inn i uke 14. Hos meg herjer kvalmen fortsatt, oppkast morgen og kveld... Så da er mitt spm, når gikk kvalmen over hos deg? Trenger litt motivasjon eller noe å se fram imot:yuck:

Mye mindre kvalme når jeg bikket 15 uker, så vil si det er ennå håp. Føler med deg, vet hvor vanskelig det er å være konstant kvalm med oppkast.

Ga seg i uke 13 til meg :-)

Termin en dag etter meg, da! :-) Jeg var på svangerskapskontroll på mandag, og var helt kjørt...bare spydde. Så fikk resept på Prostafen. Tok pille mandag, tirsdag og i går, og det hjalp veldig. I dag prøvde jeg meg uten, og har vært like lite kvalm som med pillene :-D Så tror jeg er på vei til å bli bedre nå! Pillene fungerer så de demper den brekningsrefleksgreia inni øret som gjør en kvalm, kanskje det hjalp å bare... Sjokkendre systemet litt? Uansett, jeg er plutselig optimistisk :D Håper du også blir bedre snart <3

Kvalm og spyr visst jeg ikke tar stemetil før jeg står opp om morgenen men så lenge jeg tar de så greier jeg å holde kvalmen vekke og spyr ikke. Er 14 uker i dag og har termin 26 november :-)

16+4 her, fortsatt veldig kvalm på morgenen og kaster opp magesyre før frokost. Kommer i bølger, noen dager bedre enn andre. Men på kveldene er jeg stort sett kvalm.

16+4 her, fortsatt veldig kvalm på morgenen og kaster opp magesyre før frokost. Kommer i bølger, noen dager bedre enn andre. Men på kveldene er jeg stort sett kvalm.
Dette er veldig likt hvordan jeg har det... Vi får håpe det går over snart:)

Det roet seg veldig i starten av uke 15 hos meg :) Nå er jeg ikke kvalm i det hele tatt (17+5).

Har termin 27. November jeg også! :D er enda litt av og på med kvalmen. Men brekker meg konstant, og av ingenting! Da blir jeg mer kvalm..

14+3 og har de siste dagene ikke vært så kvalm! Måtte det bare vare også :)

Er fortsatt kvalm daglig jeg :-( Spydde til og med på sengekanten i går.. Håper dette gir seg snart. Er 14+6 i dag.

Uke 16 her og ikke vært ordentlig kvalm på to uker. Har kastet opp idag men det var kun pga at jeg hadde forsovet meg og hadde sykt dårlig tid så bare for å gjøre det litt verre bruke litt ekstra tid på å spy. Kroppen ass!

Er 18 uker, og fremdeles kvalm. Men i mye mindre grad enn tidligere. Så det går mot bedre tider :)

Den værste kvalmen ga seg rundt uke 15, jeg var så kvalm at jeg var sengeliggende 24/7 med oppkast flere ganger daglig. Nå er jeg litt uggen og småkvalm til tider men jeg fungerer greit, og klarer å gjøre noe :) er 17+1 idag. Håper det gir seg for deg, vartfall det værste! :D

Back
Topp