Ferdig med julegavene?

Eg har sagt til alle rundt meg at de får kun små gaver.. og kun den nærmeste familien som får.. 1. Eg orker ikkje tanken på all shoppingen, 2. Eg har ikkje råd til det.. eg må prioritere ting eg trenger til februar :) og så kom min kjære søster og reddet meg, hun skal skrive meg på alle sine gaver, så deler vi utgiftene, ho handler og pakker inn.. :P eneste eg må kjøpe til er min svoger, og det kan eg gjøre når som helst før w. Januar siden han er i utlandet og feirer jul..

Sent from my HTC One X using Tapatalk

I dag ble de siste gavene kjøpt. Og godt er det, jeg har hatt runder på kjøpesentre hvor jeg koker og det prikker foran øynene. Tror det er varmen og å stå rett opp og ned i kø som tar knekken på meg.

Men er altså ferdig og skal nå kose meg frem til jul. Håper på pepperkakebaking i morgen med storebror :)

fra app'en

Mangler 2.
Visste om den ene, den andre kom jeg på mens jeg satt og pakka inn resten nå i kveldinga.

Jeg har egentlig bare min bestemor igjen, men tenkte å finne en liten ekstra presang til mannen siden han vet hva han får av meg.

Back
Topp