Ferdig med julegavene?

Noelle

Februar 2014
Februar 2014 - Skjult forum
Novembergull 2017
Jeg ble nesten helt ferdig i dag, men måtte til slutt kaste inn håndkle! Ja, jeg har vondter her og der, men det som stoppet meg var rett og slett at jeg ble helt utslitt! Pusta og peste og vagget rundt. Skulle tro jeg hadde løpt en mil :P det er lenge siden jeg har vært ute og gått sånn som i dag, så jeg var vel ikke helt forberedt på hvor mye tyngre jeg er for tiden. Rar opplevelse!

Bare tre stykker igjen nå, så er jeg ferdig hvertfall! Har du mange igjen?

Vi skal nedover i morgen og gjøre oss ferdig ;) Skal i samme slengen innom IKEA og gjøre siste handling til lille kommer :p
Kjenner jeg gru/gleder meg :D

Huff, ja julegaver er stress.. Jeg er heldigvis ferdig, for var flink å begynne med de i oktober. Så de er pakket inn alle sammen og klar til utlevering :)
Men du har jo heldigvis ikke så mange igjen nå da :) Håper du får handlet de snart :)

Gjorde meg ferdig i dag! Holdt på i 3 timer på senteret (modern var treig!).. Heeelt utslitt! Skal ta å krype under dyna nå med en bok og pleie den vonde ryggen. Skal være glad når jeg har kroppen tilbake og ikke føler meg som den gamle røya der jeg vagger rundt :p

Nei, er langt i fra ferdig. Skal handle i morgen, lørdag og mandag. Regner med å bli ferdig på mandag.

Manglar svigers og mine to brødre - dei tar eg i morgo når eg skal på Gulskogen og babyshop for å kjøpa Voksi Urban :D

Mangler bare en liten ting til til guttungen så er jeg ferdig :D

Er heldigvis ferdig :) startet tidlig i år...

Er ferdig!! Gud for en deilig følelse :D handlet i 6 timer i strekk i går, kan tro jeg var sliten når jeg endelig kom meg hjem!! :)

Er ikke ferdig :-( Og nå er jo alt ti ganger mer slitsomt og bekkenet knirker. Skal til Sandvika i morgen...Haha!! Vurderer å sende samboeren alene, men syns det er kjipt for han. Så jeg blir vel med.

Det gjelder å ta seg en benkepause med litt drikke i ny og ne! Skal gjøre meg ferdig på mandag, blir godt å få det overstått :)

Jeg har igjen to. Begynte i september :p

Jeg fikk en forståelse for hvor tungt det er å være fysisk aktiv når man har flere kg ekstra å bære på sist svangerskap. Mye tyngre å bevege seg og ikke minst trene, dersom man veier for mye!

Gjorde meg ferdig i dag og fy søren som bekkenet skrangler. Jeg har så vondt at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre av meg. Mannen måtte bære meg inn døren og legge meg i seng. Buksene mine måtte han ta forsiktig av. Har også kjempevondt i korsryggen og nedpress så det holder. Jeg takker for meg og orker ikke mer juleshopping i år i hvert fall. :(

Jeg er ferdig!! :dance008 Så glad! Fikk sendt siste rest sørover, også! Men nå begynner jeg å lure på om mannen min burde få en liten ekstra-gave.... Hmm...... :confused005

Er helt ferdig med å handle inn alle julegavene :D
Har pakket inn di aller fleste, men er enda et par som ligger å venter på å bli pakket inn.. Tenkte å ta di nå i kveld etter at ungene er i seng :)

Back
Topp